Note fondée sur 877 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
Appart hôtel tout confort, très bien situé avec des commerces à côté. Les appartements sont impeccables et très propres. Service de ménage à la demande. Vraiment satisfaits de notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Claude,Thank you for taking the time sharing your review and we definitely look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2023 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome,Thank you for rating your experience!We value your endorsement and look forward to welcoming you back to The Fullerton Hotel Singapore.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Claude,Thank you for rating your experience!We value your endorsement and look forward to welcoming you back to The Fullerton Hotel Singapore.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel haut de gamme très bien situé

Publié le 12 avr. 2022 sur Hotels
Hôtel visité déjà à plusieurs reprises. Hôtel très bien situé offrant un service haut de gamme : amabilité, propreté Bons petits déjeuner en terrasse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2022 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear JEAN, Thank you for your continued support and for choosing The Fullerton Hotel Singapore as your preferred accommodation of choice. We are pleased that you had an exceptional experience in our hotel and appreciate your positive feedback highlighting various aspects of your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours sincerely, Gino Tan Country General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Soyoon,Thank you for rating your experience!We value your endorsement and look forward to welcoming you back to The Fullerton Hotel Singapore.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Satomi,Thank you for rating your experience!We value your endorsement and look forward to welcoming you back to The Fullerton Hotel Singapore.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Toll
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Birgit,Thank you for taking the time sharing your review and we definitely look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Makoto,Thank you for rating your experience!We value your endorsement and look forward to welcoming you back to The Fullerton Hotel Singapore.
3 sur 5
par un voyageur

Nothing special

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
A big hotel. It’s old w spotty WiFi and a disorganized crowded breakfast. The air conditioning blasted cold air in the foyer to of my room and circulates from there. No one showed me my room to tell me where switches were to open and close drapery. I found the hotel to be ok but nothing special
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for sharing your feedback. I’m sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We appreciate your feedback about the WiFi and the breakfast experience. Please know that your comfort and satisfaction is important to us, and we will address the issues you have mentioned with the respective team to enhance our residents’ experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Gino Tan, Country General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your experience!We value your endorsement and look forward to welcoming you back to The Fullerton Hotel Singapore.