Note fondée sur 957 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Perfect
Publié le 12 nov. 2018 sur HotelsUn séjour vraiment parfait. Situé sur l’île de Sentosa, petite ville dans la ville de Singapour, très facile d’accès, l’hôtel est propre, design, avec une grande piscine, les chambres sont grandes et le personnel aux petits soins, vraiment top!!
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2018 sur Hotels
Great hotel. Specially the pool is perfect to spent a relaxing time. Very nice breakfast and employee helpful and efficient. Avoid late checkin if you are looking for a specific standard of room.
par un voyageur de arcachon
trés bon hotel, trés bonne ambiance, bien situé
Publié le 3 févr. 2018 sur Expediaséjour 3 jours en famille, ideal pour repos, détente. hotel est tres confortable, petit dej au top, personnel jeune et trendy avec musique top...et un emplacement sur marina convivial. je recommende.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2018 par Krister.S, Gestion de l’hôtel
Hi sebastien,
Thank you for such a positive review! We are glad to read that your stay was great and you got to explore the marina located beside W Singapore.
The tranquillity vibe of the location is indeed a great escape from the bustling city.
Do you know music is one of our passion points followed by design, fashion and fuel?
We can’t wait to see the whole family back to enjoy another stay. See you soon!
Best Regards,
Krister Svensson
General Manager
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Great breakfast. Kind staffs. Clean room.
Nice to have a bus reaching to the hotel even after 21:30 from beach station.
Would have been better bus driver had advised us bus does not go to hotel after 21:30 ride at beach station.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Bed/mattress sunken down, both need replacing
Definitely not a 5 star experience
Hotel has a mould/musty smell, disguised with sprays.
Breakfast experience - omelette, eggs come premixed in a vacumm plastic bag, not made fresh on site. Taste really, really bad.
Bread was already stale, spongey at 9am
Crossiants dried out
Cappuccino was poor,
Juices all concentrate all super artificial-sweet
$65 dollars for breakfast, super average food.
Mosquito larve floating in the swimming pool
Mosquito all around pool (despite claims of fogging every morning) multiple bites
Concierge, stand around, no urgency, watched our nanny load the suitcase in the taxi, while our 4yr old was next to her. Even after highlighting and saying, can u help, they were slow to respond, no apology offered
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Hotel staffs were friendly and prompt response to feedbacks given by customers.