Note fondée sur 65 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Great place to relax and feel good

Publié le 19 juill. 2015 sur Hotels
Comfortable, pleasant. Wifi didn't work well, almost not at all in the room. Food was ok, but not original. Wellness part and lake-side was great! Staff is friendly and kind.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Perfect hotel, prachtig gelegen aan het Balaton met eigen strand. Zeer schone kamers, dagelijks roomservice. Afgesloten terrein. Zeer vriendelijk personeel en een geweldig goede keuken l. In een woord klasse. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Een een woord 5 sterren meer dan waard.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Good location, however not close to a five star hotel! Tired building that needs attention on the exterior, and extremely limited evening menu!
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Excellent access to Lake Balaton. Nice beach and very nice spa service. Outdoor pool very good and staff very friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
The hotel rooms would need a fix especially on the bathroom fixtures, the shower systems should be replaced , at least in the room I stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Dorka, Gestion de l’hôtel
Dear Marin,thank you for your feedback.We are sorry, if you experienced some deficiencies in your room. We pay special attention to cleanliness, staff and services, and we try to improve any problems that may arise.We hope to have the opportunity to prove this to you in the future.We wish you a nice day.Best regards:Kiss Dorka,Guest Relations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2023 sur Hotels
Fint sted, god mat og service. Rommet ble ikke vasket, ikke skiftet håndkle. Måtte løpe i gangene etter stuepike for å finne sjampoo.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2023 sur Expedia
Unser Premium-Zimmer wurde 2 Tage lang trotz Reklamation nicht besucht. D.h. keine frischen Handtücher, kein Toilettenpapier (habe ich selber aus der Lobbytoilette geholt), keine Kaffee-Tabs, kein Betten machen und durchwischen. Des weiteren hat unser Kühlschrank von vorne herein nicht funktioniert. Warmer Wein und Bier war das Ergebnis. Das Hotel an sich war ganz ok. Das Frühstück und Abendessen war angemessen.