Note fondée sur 637 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Bonne étape

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Hôtel de qualité. Chambre très confortable. Petit déjeuner surprenant car peu de choix. Environnement agréable.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par Tracey - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Breakfast was amazing!
5 sur 5
par un voyageur

Fantastic staff.

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
The staff from the get go was amazing! Told us where the cameras in the parking lot so we could park our motorcycles right there. To the front desk staff giving us some spray for our helmets to clen the bugs!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Think twice and look somewhere else.

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
The rooms were very out of date. Watching TV was like I was in the 90s again. No virtual guide, instead you have a scrolling guide when you tune to the guide channel. Hot tub in room did not drain and fixtures were dirty. Trim on walls were missing. The worst was there was a bed bug on me when I woke up in the morning. The manager couldn’t be bothered to deal with me in person when I was addressing the issues and getting a new room. Instead she had the front desk attendant do everything. Very unprofessional.
5 sur 5
par un voyageur

Update Needed

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
This is our favorite hotel to stay in but it needs some updating. Entry door sticks due to unlevel floor, no usb plugins, low toilets with no grab bars, vacuum the elevator floors, furniture updates.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels