Note fondée sur 637 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Bonne étape
Publié le 23 juin 2024 sur HotelsHôtel de qualité. Chambre très confortable. Petit déjeuner surprenant car peu de choix. Environnement agréable.
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par Tracey - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Breakfast was amazing!
par un voyageur
Fantastic staff.
Publié le 19 août 2024 sur HotelsThe staff from the get go was amazing! Told us where the cameras in the parking lot so we could park our motorcycles right there. To the front desk staff giving us some spray for our helmets to clen the bugs!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Think twice and look somewhere else.
Publié le 3 août 2024 sur HotelsThe rooms were very out of date. Watching TV was like I was in the 90s again. No virtual guide, instead you have a scrolling guide when you tune to the guide channel. Hot tub in room did not drain and fixtures were dirty. Trim on walls were missing.
The worst was there was a bed bug on me when I woke up in the morning. The manager couldn’t be bothered to deal with me in person when I was addressing the issues and getting a new room. Instead she had the front desk attendant do everything. Very unprofessional.
par un voyageur
Update Needed
Publié le 31 juill. 2024 sur HotelsThis is our favorite hotel to stay in but it needs some updating. Entry door sticks due to unlevel floor, no usb plugins, low toilets with no grab bars, vacuum the elevator floors, furniture updates.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels