Note fondée sur 73 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Christophe de Mons
Une horreur, l'hôtel comme le site hôtel.com
Publié le 9 nov. 2015 sur HotelsHORRIBLE... mais l'hôtel n'est pas le seul responsable! Merci hôtel.com, à notre arrivée, l'hôtel était fermé. Nous avons trouvé un homme de maintenance qui a bien voulu nous ouvrir une chambre sans chauffage ni eau chaude. Pas la peine de parler de l'absence de la demi-pension. Un manque de professionnalisme presque incroyable de la part du site et de l'hôtelier.
par Sergey
Great location
Publié le 31 août 2015 sur HotelsThat was good idea to read all the comments which were helpful. Instead of the superior room with the sea view they wanted to give us the one with the basement view but my husband managed to have the family room with the sea view. The furniture, bed, mattress were old and the air conditioner was working really bad as well as wifi connection. But all of these can be forgiven for the hotel location 'cos it's really great. It's situated at the beach.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2023 sur Expedia
It’s probably unique place for treatment of wi-fi addiction - no internet access in 21 century! Unbelievable! Second, the entire place has unbearable odor. Third, for six days there was no cleaning service or change of towels and bedding. The only good thing was the decent meals. In sum, never again in this hotel.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2022 par TORONI BLUE SEA, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your nice comments.Hope to see you again next year
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2022 sur Expedia
Pet friendly, clear blue water and sand, size of the rooms, tbe food was excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2022 par TORONI BLUE SEA, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind words.Hope to see you again next year
par un voyageur
A candid assessment
Publié le 11 sept. 2022 sur HotelsMost of the staff did their best to make sure we were well looked after; as always there were a couple of slackers and some grumpy employees but for the most part the hotel was very comfortable and the food was always tasty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par TORONI BLUE SEA, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your nice review !
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2022 par Toroni Blue Sea, Gestion de l’hôtel
Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας σχόλια
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par TORONI BLUE SEA, Gestion de l’hôtel
Thank you very much !We hope that we will have the opportunity to welcome you again
par un voyageur
Publié le 22 août 2022 sur Hotels
Unzumutbar,Familienzimmer gebucht und Doppelzimmer mit unzureichender Austattung bekommen ,Kinder mussten auf notdürftig hergerichteter Couch nächtigen ,auf Beschwerden darauf hin wurde nicht eingegangen , Essen war eine Katastrophe trotz Halbpension ,Pool war komplett grün und keine Bar und Sonnenschirme vorhanden! Reinigung alle 3 Tage und nicht wie beschrieben täglich !
Dieses Hotel ist nicht zu empfehlen !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2022 par TORONI BLUE SEA, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are deeply sorry that you had that experience with us.Your comment will be forwarded to the management to make us better.