Note fondée sur 479 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de Chicoutimi
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Clean and comfortable, no wifi in the rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hayley Balliet - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par Suzanne de Québec
Bon séjour
Publié le 3 août 2016 sur HotelsNotre chambre était prête à l'arrivée avec un personnel souriant et accueillant. Un excellent rapport qualité-prix!
par Dan
Dans mon coin ca s'appel un motel
Publié le 28 juin 2012 sur HotelsUn peu cher pour une chambre de motel, la chambre sentait le renfermé et l'humiditié a notre arrivé mais les employé ont arranger le tout. Tres pres du quai. parfait pour une nuit et si vous n'avez pas trop d'attente
par un voyageur de Milly la Forêt
Westmark inn skagway
Publié le 18 juill. 2010 sur Hotelsles chambres de l'hôtel devaient être bien mais comme nous avons été mis dans les annexes nous pouvons vous dire les prestations de celui-ci.
par un voyageur de Santa Fe
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
This is one of the worst places I've stayed at in a while. The lack of amenities was ludicrous: no WiFi in the room, no microwave and I had to request a fridge, no AC, no breakfast or complimentary snacks, non-HD TV with fuzzy reception and most ridiculous of all, a 10am checkout time. Can't remember ever encountering that before. You're way better off at the Morning Wood or the Historic Skagway Inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hayley Balliet - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. I’m truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to provide an exceptional stay for all our guests, and it’s clear we fell short in your case.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hayley Balliet - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hayley Balliet - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
When we arrived we were told the dining room was closed as it was nearly the end of the season . No breakfast was therefore available although it states there is an onsite restaurant on the website .
There was a private party on the Saturday evening which took over all the reception / lounge area on ground floor and upstairslounge area meaning there was no where that we could sit in the evening . No coffee available in lobby on day of our departure as they hadn’t made any as they were closing that day . We felt we were simply an inconvenience .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hayley Balliet - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience and feedback. We pride ourselves on our service and always want to make sure that our guests feel welcome, no matter what time in the season. I am so sorry to hear that we did not provide you with a great experience in this instance.
par un voyageur de Hillsborough
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Great place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hayley Balliet - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Decent hotel, room a smidge musty but ok after window open for a bit. Pretty thin walls, bring earplugs if you’re a light sleeper
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hayley Balliet - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!