Note fondée sur 562 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 2 sept. 2023 sur Expedia
Emplacement exceptionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Skopje Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for rating our property! Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2023 par Skopje Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,Thank you for your rating our property!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2023 par Skopje Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,Thank you for your rating our property!Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2022 sur Hotels
Séjour bien; mais cela ne vaut pas 5 étoiles: carrelage au sol de la salle de bain tâché, tapisserie qui se décolle par certains endroits; literie excellente
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2022 sur Expedia
Très bel hôtel avec un personnel professionnel et sympathique. Séjour court mais très agréable. Merci à toute l'équipe .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2022 par Skopje Marriott team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, thank you so much for reviewing us and for the kind words. Your satisfaction and enabling top notch standards is always our priority. Looking forward to seeing you soon in our premises. All the best from our Skopje Marriott team.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

je recommande !

Publié le 16 oct. 2020 sur Hotels
Parfait !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2019 sur Expedia
La climatisation pas à point la chambre et pas bien chauffer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Bisera D, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at the Skopje Marriott Hotel and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure this will not repeat in the future. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Skopje. Sincerely, Skopje Marriott Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Sûrement le meilleur hôtel de Skopje

Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
Hotel tres bien place. Chambres très calmes. 2 chambres de reservees: l’une a été upgradee en suite! Parfait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2019 par Skopje Marriott, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Skopje Marriott Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Skopje Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Skopje.
5 sur 5
par un voyageur

je recommande vivement l hotel est parfait

Publié le 10 janv. 2019 sur Hotels
Super hotel très bien situé , bon restaurant, parfait quoi :)