Note fondée sur 278 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par Yatin Kukreja - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much & really grateful for taking out time for your valuable feedback and encouraging us. Looking forward to see you back. Best Regards
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
I have pets, and i always look at what the cost is. It either says $$$ per pet or $$$ per stay. This one said per stay so i booked it. I get there and he asks how many, i said 2 but the description said per stay (land i showed him)not per pet, he wouldn't budge on that and i had to pay an extra $50 pet fee.
This empty hotel at best should have been at max $100/night. It cost us $154/night plus the $50 pet fee.
There was visible mud on the floor and in the bathroom there was a used Q-tip on the floor. The bathroom sink was also cracked.
The only good thing there was the food from the restaurant.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Very dirty from the start. Went to bed on my first nights stay and woke up to mouse droppings on all the counter tops. Checked out immediately and will never be back.