Note fondée sur 31 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de pas de Calais

Hôtel romantique

Publié le 5 mars 2018 sur Expedia
Situation idéale, charme maltais, des suites très romantique, petits déjeuners copieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2018 par Kevin Callus, Gestion de l’hôtel
Dear Clem, Palazzo Capua Management and staff would like to thank you for placing your positive comments about your recent stay with us at Palazzo Capua We look ahead to hosting you during future stays at Palazzo Capua Sincerely, Kevin Callus General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2020 par L. Schembri, Gestion de l’hôtel
Dear Matthew, We wish to extend our thanks for the encouraging rating. It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay in our hotel a successful and memorable one. We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send our best regards, Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation
1 sur 5
par un voyageur

このような4つ星ホテルは初めてです

Publié le 15 août 2020 sur Hotels
ホテル従業員のサービスの質が4つ星とは思えなかったです。また、謎な離れに部屋が用意されており、朝食や出かけるたびに、無駄な移動が発生するのはかなり煩わしかったです。 プールが2つ付いており、特に屋外プールがあることは唯一のポジティブな点ですが、この値段でもう一度宿泊したいとは思わないです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2020 par L.Schembri, Gestion de l’hôtel
Dear Minoru, We take this opportunity to thank you for the review and feedback and regret we may not have fulfilled your expectations. Your feedback to us is very important, as it is only through our guests’ guidance that we can formulate the best experience possible for our guests. Your information has been forwarded to the relevant department heads for due consideration and possible implementation. We do hope that the island experience met your expectations and hope you will consider returning to one of our 7 AX Hotels. You may contact us on the various social media platforms including our website. Sincere regards. Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par Kevin Callus, Gestion de l’hôtel
Your feedback regarding your recent stay at Palazzo Capua is most appreciated and acknowledged. All comments and suggestions made by our guests are discussed at Management level as this reflects what our guests enjoy and expect from us here at Palazzo Capua. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2018 par Kevin Callus, Gestion de l’hôtel
Dear Claudio, Thank you for your positive feedback on Expedia. We appreciate the time you’ve taken to share your experience with other travelers. We look ahead to hosting you during future stays at AX Palazzo Capua. Sincerely, Kevin Callus General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2018 par Kevin Callus, Gestion de l’hôtel
Dear Alberto, On behalf of all the staff I thank you for placing your positive review on Expedia. Should you require any help with making reservations for your next visit, please do not hesitate to contact us. We will be only too happy to help you out. Sincerely, Kevin Callus General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de spain

Nivel hotel really confortable.

Publié le 26 août 2017 sur Expedia
The hotel is really near to the sea, to the ferries, buses, and very quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2017 par Kevin Callus, Gestion de l’hôtel
Dear Alicia, Thank you for your positive review. We look forward to seeing you back for more 'royalty' time at Palazzo Capua. Sincerely, Kevin Callus General Manager
4 sur 5
par Erika

Serene and exuberant place

Publié le 27 janv. 2017 sur Hotels
Quiet location, 8minute walking distance to ferry and seaside. Gorgeous old palace though drafty and sometimes the water pressure was faulty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erika, Thank you for your positive comments on Expedia.com about the Palazzo Capua. We are delighted that you enjoy your stay at our Hotel. We are looking forward to having you back at The Palazzo Capua soon. Sincerely, Kevin Callus Hotel Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Japan

城を使ったホテル

Publié le 5 déc. 2016 sur Expedia
ハネムーンで使用させていただきました。 ビクトリアホテルの別館で、アイルランド王室の別荘用の建物だそうで、非常に雰囲気があります。 部屋毎に異なるのですが、内装はゴージャスで、私達の部屋はオリエンタルな雰囲気が漂う素晴らしい部屋でした。 サービス自体は普通レベルです。