Note fondée sur 236 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Belle vue sur La Valette , chambre bien pensée et sobre et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles,We would like to thank you for taking the time to review Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back to the Hotel Verdi in the near future!Sincerely,Mark BrownriggHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour

Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Très bon hôtel nous y sommes restés 9 nuits. Le petit déjeuner est bien et avec des produits frais. La piscine est un peu petite mais elle est appréciable ! Bonne situation sur le port de Sliema avec les transports à proximité (ferry et bus). Le seul petit bémol c'est sur le ménage de la chambre qui était superficiel (moquette sale et poussière au sol)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,I would like to thank you for taking the time to review the Hotel Verdi after your most recent stay with us. The hotel takes your feedback into high consideration and I can assure you, your comments have been forwarded to the relevant departments. I look forward to welcoming you back to Hotel Verdi and do hope you had a safe journey home! Warm regards,Mark BrownriggHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
It was my first trip to Malta. The room was clean, the staff was very kind and so quick to help me discover the island. The breakfast was excellent. This hotel is really well located, you can go quickly to valetta, gozo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,We would like to thank you for taking the time to review Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back to the Hotel Verdi in the near future!Sincerely,Mark BrownriggHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de YVETOT

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Hôtel très confortable et calme -personnel accueillant et serviable, nombreux restaurants à proximité arrêts de bus à 100m et ferry à 200m
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Mark Brownrigg, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,We would like to thank you for taking the time to review Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back to the Hotel Verdi in the near future!Sincerely,Mark BrownriggHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Mark Brownrigg, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,We would like to thank you for taking the time to review Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back to the Hotel Verdi in the near future!Sincerely,Mark BrownriggHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
Le personnel était à l’écoute et toujours disponible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Mark Brownrigg, Gestion de l’hôtel
Dear Mathilde,We would like to thank you for taking the time to review Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back to the Hotel Verdi in the near future!Sincerely,Mark BrownriggHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2023 sur Expedia
Merci pour ce séjour inoubliable. Le confort de l’hôtel et la gentillesse du personnel sont irréprochable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Mark Brownrigg, Gestion de l’hôtel
Dear Benedicte,We would like to thank you for taking the time to review Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back to the Hotel Verdi in the near future!Sincerely,Mark BrownriggHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
Excellent emplacement et hébergement de qualité, restauration moyenne, service très agréable et disponible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par Mark Brownrigg, Gestion de l’hôtel
Dear Henry,We would like to thank you for taking the time to review Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back to the Hotel Verdi in the near future!Sincerely,Mark BrownriggHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel très récent très bien situé

Publié le 20 juin 2023 sur Hotels
Très bon séjour, chambre agréable, salle de sport et piscine en rooftop génial et super bien situé … seul petit bémol : le petit déjeuner qui propose tous les jours les mêmes choses, pour un 4 étoles c’est dommage, le buffet pourrait être plus varié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Mark Brownrigg, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,I would like to thank you for taking the time to review the Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking your for your kind words in regards to the location facilities and quality of service provided by our staff The hotel also takes your feedback into high consideration and I can assure you, your comments have been forwarded to the relevant departments. I look forward to welcoming you back to Hotel Verdi and do hope you had a safe journey home! Warm regards,Mark BrownriggHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Mark Brownrigg, Gestion de l’hôtel
Dear Alain Paul,We would like to thank you for taking the time to review Hotel Verdi after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive score regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back to the Hotel Verdi in the near future!Sincerely,Mark BrownriggHotel Manager