Note fondée sur 63 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Great location but an otherwise run down property with cold corridors and bedrooms. Our bedroom was uncomfortably cold, small radiators were on all day but the huge drafty windows and gaps under the doors were enough to make for an uncomfortable nights sleep. The deafening noise from the wind on the huge old windows was occasionally drowned out by noisy neighbours through paper thin walls. Arriving at night there is poor signage and lighting which reflects the obvious lack of effort/investment over recent years. On snow accommodation isn’t cheap so you’d think a small amount of investment would be worthwhile to modernise and upgrade facilities over time. Staff were helpful, breakfast was ok, but the property itself is 20 years overdue for a renovation to make for a comfortable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great spot for visiting perisher. Lovely staff and amazing bar/dining options
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Wotif
Great location
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Wotif
Great thank you
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Wotif
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Wotif
Staff were great. New management are making every effort to improve the propery and it shows. Beds were comfy, showers were nice and hot and the food in the restaurant was great value for money.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Walls were paper thin so you could literally hear the person in the next room breathing and texting. Staff were not around for check in. Requested parking in advanced just to be told there was none. So that caused a 2 hour ordeal to park elsewhere and pay $509 for us both to use the ski tube. Overpriced. Food was average at best.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
it’s great
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels