Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Howonquet Lodge Staff, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Howonquet Lodge Front Desk, Gestion de l’hôtel
Mary, Thank you for staying with us, so glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Howonquet Lodge Front Desk, Gestion de l’hôtel
Nancy, Thank you for your lovely review.
5 sur 5
par un voyageur de Kansas City

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Excellent hotel. My daughter enjoyed the heated pool. The room was very spacious and clean. Had everything we needed and the breakfast deal was excellent. I give this hotel a 5 star. Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Howonquet Lodge Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you and your daughter enjoyed our heated pool, spacious and clean rooms, and our excellent breakfast deal. We appreciate your 5-star rating and hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Front desk service was excellent. My only complaint was the smoky smell in bar and restaurant. Guess that’s to be expected with a casino.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Howonquet Lodge Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you had a positive experience with our front desk service. We apologize for the smoky smell in the bar and restaurant areas. Your comfort is important to us, and we'll take your comments into consideration to improve our environment. We hope to welcome you back soon and provide an even better experience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Nuestra estancia fue placentera, estuvimos hospedados por dos noches, realmente volveré a hospedarme con ustedes. Gracias por su hopitalidad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Alicia M., Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tu linda resena, Martin! Esperamos verte de nuevo!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Restaurants food was not great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Howonquet Lodge Front Desk, Gestion de l’hôtel
Michael, Thank you for staying with us, we will share your feedback with the restaurant management team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Everything was really good from the check in to check out. The rooms the lobby, the staff even the restaurants. Everything was really nice, had a good time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Howonquet Lodge Front Desk, Gestion de l’hôtel
Barbara, Thank you for staying with us and giving your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Redwood

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Employees were extremely nice and efficient. Not sure why, the beds made a horrible sound when you turned over. Otherwise were quite happy with our stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Howonquet Lodge Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that our employees made a positive impression with their friendliness and efficiency. We apologize for the inconvenience caused by the noise from the beds. Rest assured, we'll address this issue promptly. We're glad you enjoyed your stay overall and hope to welcome you back soon for an even better experience.
5 sur 5
par un voyageur

casino allowed smoking and smelled heavily of smok

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
room was clean and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Howonquet Lodge Front Desk, Gestion de l’hôtel
Kelly, Thank you for staying with us, so glad you enjoyed our hotel. We appreciate your feedback.