Note fondée sur 609 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2018 sur Expedia
par un voyageur de Granby Qc
Publié le 29 sept. 2017 sur Expedia
C'était tout simplement correct. Pas de commentaire supplémentaire. Ne faisait que passer la nuit.
par RENE de Bruxelles
Hotel banal beaucoup trop cher
Publié le 18 juill. 2016 sur HotelsHôtel perdu au milieu de nulle part. Très difficile (surtout la nuit) à trouver car on ne voit pas le bâtiment depuis la route. Beaucoup trop cher pour une chambre standard quelconque et banale correspondant au standard américain des motels le long des routes : payé : 153 euros (alors que l'hôtel est à moitié vide) alors qu'on trouve des chambres comparables entre 65 et 75 euros. Qui se sucre sur le dos de qui ?
par Dan
Publié le 15 août 2014 sur Hotels
par thierry de meaux
Service impeccable
Publié le 12 août 2014 sur HotelsAccueil super sympathique personnel avenant petit déjeuner très bon
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
First room, ac unit thermostat had broken readout. No way to tell how to set it. Second room, ac worked as it should. But the coffee maker outlet or plug was bad. Tripped the gfci breaker few times.
The swimming pool is protected by a padlock that you must call the front office to use. Never have I seen this stupid setup elsewhere. Should be same card access as your room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Timothy,Thank you for sharing your experience. We're glad the second room's AC worked well, though we apologize for the inconvenience you encountered with the coffee maker and the unusual pool access setup. Your feedback is valuable, and we'll look into improving these aspects to enhance our guest experience.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Country comfort
Publié le 14 août 2024 sur HotelsVery clean, comfy bed, good breakfast
Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Florencio,Thank you for your positive feedback! We're delighted you enjoyed the cleanliness, comfortable bed, and good breakfast. It's great to know you found your stay quiet and relaxing. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
good place
Publié le 9 août 2024 sur Hotelsgood place ,little far, little expensive but all good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Edward,Thank you for your feedback and rating! We're glad you had a good stay. We’ve noted your comments about the location and cost, and we appreciate your input. We hope to welcome you back in the future!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
It was pleasant the staff was helpful the room was fine maybe a vent for the steam in the bathroom. Here are suggestions based on other places I have stayed A map of the hotel and of the area might have been nice along w a list of tv channels ( hard to read the tv ) and maybe restaurants that deliver the breakfast was ok I’m not an egg fan but bagels were a good choice I was looking for muffins .. but overall pleasant I would stay again The Housekeeper was very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Anna Mecca,Thank you for your feedback and rating. We're glad you had a pleasant stay and found our staff helpful. We appreciate your suggestions about adding a vent in the bathroom, providing a map, a TV channel list, and restaurant options. We will also consider adding muffins to our breakfast selection. We look forward to welcoming you back!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
It was the perfect location for our stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Christopher,Thank you for the 5 out of 5 rating! We're delighted to hear that our location was perfect for your stay. We hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager