Note fondée sur 345 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Vipul Patel, Gestion de l’hôtel
we are appreciate your Business.Thank you for your Review.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vipul Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you. We appreciate your business
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vipul Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you we appreciate your business
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vipul , Gestion de l’hôtel
Thank you we appreciate your business
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vipul Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you we appreciate your business
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
It was good price n ckean
par un voyageur
Never again!!
Publié le 13 juin 2024 sur HotelsI don’t know how this place has good reviews, but do not trust them.
I normally stay in a different hotel when I am in Snyder and I wish I would’ve stayed there again this time. We decided to try this one because it had good reviews and was a little cheaper. That was a huge mistake. The bed was so hard and terrible, the pillows were terrible. The sheets and towels are scratchy and cheap. The carpet & comforter was dirty.
And when we arrived, it was over 90° and they didn’t even have the AC on, so we had to take our dogs and go drive around and wait for the room to cool off enough just so that we could stand to be inside. NEVER AGAIN!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Purple Sage, we apologize for the poor stay you experience. We will definitely fix the issue. We want our customers to have a comfortable stay with no issues and we normally have the a/c's on for our customers and again our apologies. We could have moved you to another room if we had known, we don't want our customers to be unhappy with our service. Thank you. GM
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for Staying at Purple Sage. We look forward to serving you again.
par un voyageur
Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for Staying at Purple Sage. We look forward to serving you again!
par un voyageur
Rough outside but room nice
Publié le 8 juin 2024 sur HotelsI was hesitant about staying here looking at it from the parking lot but went ahead based on a friends recommendation. Glad I did. A little dated on the outside but room itself was very nice, clean, and very quiet. Check in and out was easy and quick. Friendly staff. Phenomenal price. Would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are so happy you stayed with us and had a great experience. We look forward to the opportunity of having you back in the future@