Note fondée sur 375 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Mycket trevligt bemötande vid incheckningen, och generellt väldigt trevlig och hjälpsam personal. God mat och en avslappnad vistelse. Vi kommer gärna tillbaka!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Johanna, Gestion de l’hôtel
Hej Per-Erik!Tack så hjärtligt för dia fina ord! Det värmer att höra att ni kände er omhändertagna under er vistelse hos oss.Jag hoppas att vi får glädjen att välkomna er tillbaka till oss vid något tillfälle i framtiden!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Found it a bit hard when arriving by car where the actual entrance was and where to check in but also where to park the car. Once we found it, the stay was great and the food (dinner and breakfast) was really good. Especially the dinner! The only thing bringing the score down slightly was how it was very hot inside the hotel. Which I guess due to the age of the hotel but surely it must be possible to improve on ventilation or even better, have air condition installed. All in all though, a great experience!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Johanna, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,Thank you so much for your review! Without the feedback from our guest, we would never be able to improve our standards.Unfortunately we are aware of the temperature in our rooms. The majority of our rooms are included in what is called K-Märkning which means that the building are to be reserved as it is. We are therefor unable to make as drastic changes as aircondition beacuse of the structure of the building and the laws and regulations that follows with a K-Märkning.If we are fortunated with your presence some time in the future, we would be happy to provide you with fans and smaller aircontioning devices that are provided upon request.We thank you again for you review!Have a great weekend!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels