Note fondée sur 104 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Hej Frank, tack för din recension. Varmt välkommen tillbaka till Best Western Plus Skogshöjd!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Hej, tack för din fina recension. Varmt välkommen tillbaka till Best Western Plus Skogshöjd!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Hej Björn, tack så mycket för din recension. Varmt välkommen tillbaka till Best Western Plus Skogshöjd!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Hej Victor, tack för din fina recension. Varmt välkommen tillbaka till Best Western Plus Skogshöjd!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Hej Hans, tack för din fina recension. Varmt välkommen tillbaka till Best Western Plus Skogshöjd!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Hej Liza, tack för din fina recension. Varmt välkommen tillbaka till Best Western Plus Skogshöjd!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2024 par receptionen, Gestion de l’hôtel
Tack för din feedback Najeba! Vi skulle gärna vilja veta mer om vad som gjorde din upplevelse mindre än förväntad, så att vi kan förbättra oss. Vänligen kontakta oss om du vill dela mer detaljer.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
The employees at the reception treated me with an extreme level of contempt and disrespect. If you imagine any "very rac*st movie scene" you are close to what happened. I tried to check out 1 day early, and they refused. I said i thought that was strange. Then they loudly in front of everyone on the lobby made it crystal clear (several times) that they thought I was stupid to have the opinion that it was strange They then promised me, VERY clearly, that I could call in later that day and check out over the phone. I also asked them to ask their management to call me. When i called them later to check out they told me it could not be done over the phone today. When I asked them why management had not called me, they explained the reason was that "he was working from home today"
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka till oss på Skogshöjd :-)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Fd Scandic hotel. Något sliten. Stannar du 2 dagar i följd blir inte rummet städat då någon hänger upp lapp utanför ”stör ej”
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par receptionen, Gestion de l’hôtel
Tack för din feedback och välkommen tillbaka till oss.