Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Bel établissement mais accueil à revoir

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Bel établissement bien placé mais j'ai été dous-classé dans une chambre standard alors qu'un surclassement était prévu. J'ai obtenu l'accès au spa après 20 mn de tractations alors qu'il était compris dans la nuitée...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fabien,Thanks for the shared feedback and comments.I am sorry to read that in some aspects we were not up to the expected level.Your remarks will be followed up for future action.Thanks for bringing them to our attention!I hope we will be your hosts again and your impressions will be better!Best Regards,Nikolay Rusev,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Thank you for rating our services!Looking forward to welcome you again!Best Regards,Nikolay Rusev,General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Décevant, vieillot

Publié le 24 mars 2023 sur Hotels
- réceptionniste désagréable et faisant des erreurs sur la resa - impossible d’ouvrir les fenêtres dans les chambres - pas d’air, chaleur - écologie : serviettes changées tous les jours meme si pas besoin - salle de bain salle avec poil dans la douche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Constance,Thank you very much for the detailed review! Your comments really help us to see ourselves through the eyes of our guests.Please, accept our apologies that we failed in some aspects and did not meet 100% of your expectations. As we follow up every complaint, I would be grateful if you could contact me directly at n.rusev@grandhotelsofia.bg for more details.It will be my pleasure to assist you in the future to make sure you get the best.I would like to note that the hotel has rooms with opening windows in case you prefer such a room.I hope you will give us a second chance to prove that your impressions are only a result of bad circumstancesBest Regards,Nikolay Rusev,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,Thank you for your feedback!Looking forward to welcome you again.Best Regards,Nikolay Rusev,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Notre séjour à Grand Hotel Sofia était parfait L'établissement mérite bien la note attribuée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us and for your kind recognition!We are looking forward to welcome you back!Best Regards,Nikolay RusevGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Karim, Thank you vey much for your feedback! Looking forward to welcome you back! Best Regards, Nikolay Rusev, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Amazing hotel

Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Super et excelent hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you so much for staying with Grand Hotel Sofia and for sharing your excellent review! Hope to see you back soon! Best Regards, Nikolay Rusev, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Parfait ! Magnifique

Publié le 21 janv. 2022 sur Hotels
Magnifique ! Très bel hôtel, sens du service, chambre spacieuse et tres propre. Thanks a lot to all the staff I will be back, for sure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdelmalek, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your impressions. We really appreciate it! We are really happy that we have managed to create such a nice experience for you and we are looking forward to welcome you back! Best Regards, Nikolay Rusev, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you sincerely for choosing Grand Hotel Sofia and for sharing your feedback. We really appreciate it! Looking forward to welcome you back! Best Regards, Nikolay Rusev, General Manager