Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2022 par Sulaiman, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud, Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2022 par Sulaiman, Gestion de l’hôtel
Dear Yoann, Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Tout ce qu'on attend d'un Mercure

Publié le 1 mai 2019 sur Hotels
L'acceuil n'était vraiment pas chaleureux mais le reste etait top. La piscine etait belle et grande. Tout ce qu'on attend d'un Mercure. La chambre était bien et confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Amir Nagy, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Mercure Sohar. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments les meilleurs
4 sur 5
par un voyageur

Good hotel

Publié le 9 mars 2018 sur Hotels
Good :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2018 par Francis pablo, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Mercure Sohar and we are truly glad had a good stay at our hotel and your impressions of our hotel and services are much valued. we do hope to have the pleasure of welcoming you back again,to enjoy more of our services,facilities and hospitality. Kind Regards Francis Pablo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Friendly Staff, perfect accomodation and service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Bernard Dsouza, Gestion de l’hôtel
Dear Jessy,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Sohar Hotel. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
Very kind staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2023 par Bernard Dsouza, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jamil,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Bernard Dsouza. Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Sohar Hotel. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Bernard Dsouza. Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Russom,Warm Greeting From Mercure Hotel.We appreciate your sharing your rating.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2023 sur Expedia
The property was clean and well maintained...with a good restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par Bernard Dsouza, Gestion de l’hôtel
Dear James,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Sohar Hotel. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us.Sincerely,Bernard Dsouza.Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
It was apl plasent stay , everything was great , nice environment , friendly stuff , good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2023 par Front Office Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,