Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par bardoux de geneve

tres decevant

Publié le 13 mars 2014 sur Hotels
Lit incomfortable - kitchenette minuscule et dans la chambre pas de vaisselle à disposition - personnel désagréable le pire hôtel de nos vacances
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2013 sur Hotels
L'hôtel est bien placé à 5 min. de Del Mar et 15 min. De San Diego, Seaworld, Legoland et Carlsbad. Il y a plusieurs bons restaurants dans les environs. La plage est à 5 min.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
We're so pleased you enjoyed your stay at Courtyard San Diego Del Mar/Solana Beach! Please come see us again soon.Guest Experience Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
WiFi did not work in the room. Instead of resolving the problem with their router, the staff put me on the phone with the Marriott technical service department, which left me on hold for 10 minutes, and then said that they needed to contact the building engineer. In any event, the problem was never resolved during my three day stay. The bed was unstable and tipped up when two people sat on the foot of the bed. Overall, this is a very average hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
We do apologize for the inconvenience. We are working on improvement. We hope to get another chance to have you as a guest.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I paid for Parking when I booked and they would not honor my parking and charge me $29 for it. The people that checked me in were rude and took like over 40 minutes because they couldn’t get the computer to work and they were the rudest people who have ever checked me into a hotel not so much the person checking me in but the person that appeared to be the manager
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
We do apologize for the inconvenience. We you give an opportunity to turn your next stay around
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
We're so pleased you enjoyed your stay at Courtyard San Diego Del Mar/Solana Beach! Please come see us again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Hotel is ok - Its old and the price was completely outrageous because of the horse track opening. I think the rate went up at least 4X of what its normally at. Price gouging is what makes this place not deserve a better review. Just my $.02 worth
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
everything is great, location, staff, and amenities when available.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia