Note fondée sur 697 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
J’ai pas aimé du tout c’était le pire hébergement de ma vie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Oulfa, Thank you for sharing your feedback, and we apologize for the disappointment you experienced during your stay. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and it's disheartening to hear that we fell short in your case. Your comments will be reviewed with our team to identify areas for improvement. We appreciate your input and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Notre deuxième visite et la dernière
Publié le 1 mars 2020 sur HotelsNous arrêtions à cet hôtel une seule nuit sur le retour de la Floride. Cette année on nous a donné la première chambre près de la réception. Je croyais que c'était une bonne idée ! Erreur, nous devions mettre du bruit pour couvrir les discutions animées entre les employés de réception.
Quand nous sommes arrivé ça sentait un peu trop fort le parfum et j'ai dit à mon chum ça sent drôle, on a ouvert les tiroir et armoire pour trouver un sac de pommes de terre pourries.... le jus de patates pourries avait coulé dans le tiroir. Ça puait. On a mis le sac dans la poubelle mais évidemment je ne voulait pas l'avoir dans la chambre, je suis donc allée voir à la réception pour aviser, et j'ai apporté le sac poubelle pour m'en débarrasser on m'a dit le sac va au bout du couloir il y a un local pour ça et on m'a donné une guenille avec un nettoyant ! C'était à moi de le nettoyer.....
Finalement c'était notre 2e année là et ce fût la dernière, l'année prochaine nous allons loger ailleurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Martin, thank you for choosing us once again. We sincerely apologize for the noise and cleanliness issues you encountered this time and regret the inconvenience caused. Your feedback has been discussed with our housekeeping team, and we have asked them to be more diligent going forward. We can do better, so we hope you will give us an opportunity in the future to provide the service and hospitality that you expect and deserve from our brand.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Correct mais sans plus
Publié le 15 juill. 2015 sur HotelsChambre avec cuisinette pratique lorsqu'on voyage en famille. Mais il faut demander la vaisselle à l'accueil. Chambre et salle de bain devraient être rénovées. Très vieillot et tapis douteux. Propreté acceptable malgré un drap taché. Ok pour un arrêt d'une nuit sans plus.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Great location
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
The kitchen area had crumbs around stove area. Some trash in cabinets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Marie, Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear about the cleanliness issues you encountered in the kitchen area. This is not reflective of our usual standards. We will address this matter with our housekeeping team to ensure that the kitchen areas are thoroughly cleaned and inspected. Your feedback is important, and we appreciate you bringing this to our attention so we can improve our service and provide you a better experience at Extended Stay America during your next visit.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
First of all, only 3 pullows were on the bed without a comforter. There was a terrible stinch in the room all night. But they lost all points when I spotted a roach in the bathroom. Enough said!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about the issues you experienced during your stay. We take cleanliness and guest comfort very seriously, and it’s concerning to learn about the problems you encountered. We will address the issues with the room amenities and pest control immediately. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to better serve you in the future. Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
No free "Breakfast"
Publié le 16 juill. 2024 sur HotelsThe property is not well maintained, and the staff not very knowledgeable. I booked this hotel because free breakfast was advertised. It turned out to be just oats, muffins and nutri grain bars with coffee and hot water, all fitting on a small desk in the lobby. Many good hotels nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We regret that our breakfast options did not meet your expectations. We appreciate your comments about the property's maintenance and staff knowledge, and we will address these areas to improve our service. We strive to provide a pleasant experience for all our guests and regret falling short on this occasion. Your insights are valuable to us, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Could’ve been cleaner. Only coffee and muffins for the breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Santosh, Thank you for your feedback. We apologize for any cleanliness issues you experienced and for the limited breakfast options. We understand the importance of a clean environment and a satisfactory breakfast. Your comments will be addressed with our housekeeping and dining teams to ensure improvements. We appreciate your input and hope to provide a better experience during your next stay.Sincerely,Hotel Management