Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Le personnel est aux petits soins pour les clients. L'hôtel est très propre, très agréable en famille, on s'y sent bien on s'y repose vraiment et tout est fait pour qu'on s'y sente bien et reposés.
Je recommande vivement 😁
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Sera, Gestion de l’hôtel
Dear Aurélie,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort by Hilton Fiji, Sonaisali Island.Great to hear that you enjoyed the services by our team members, and we sincerely appreciate your kind words and compliment. We look forward to seeing you all again for more fantastic experiences.Vinaka and Island Regards,Resort Management.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Séjours parfait, le seul soucis se trouve sur le ménages dans la chambre qui n'était pas du tout fait durant notre séjour et remplacement des serviettes de douche compliquée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sera, Gestion de l’hôtel
Dear Anais,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort by Hilton Fiji, Sonaisali Island.We sincerely apologize for the housekeeping issues that you encountered during your stay. Your specific feedback has been passed on to our Executive Housekeeper for both coaching and training purposes with the team member concerned. Cleanliness is more important than ever, and it is disappointing to learn that your room was not attended to, as per norm.We do hope to have an opportunity to welcome you back to us one day soon, for a more hassle- free stay. Vinaka and regards,Resort Management
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur de Nouvelle Caledonie
Publié le 21 oct. 2019 sur Expedia
La gentillesse des employés. La propreté et la disponibilité des employés.
par un voyageur
Publié le 19 août 2019 sur Expedia
On s’y sent bien. C’est un bel hôtel, très bien situé, au calme. Le service est parfait, le personnel est très agréable, toujours souriant. Pour avoir un taxi, rien de plus simple, une fois passé l’embardère, il suffit de demander au personnel de sécurité et il vous trouve un taxi de suite.....nous y retournerons l’en prochain.
par un voyageur
Moyen
Publié le 3 juill. 2019 sur HotelsBure “Premium” sans charme particulier et très mal insonorisés (nous avons “bénéficié” de voisins très bruyants), pas de réelle plage, service variable,...
Convient davantage à des familles dont les enfants profiteront de la grande piscine.
par un voyageur
Magnifique hôtel
Publié le 6 déc. 2018 sur HotelsSuperbe en tout point!
Personnel très agréable, bel endroit, chambre spacieuse !
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Sera, Gestion de l’hôtel
Dear Sekena,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort by Hilton Fiji, Sonaisali Island.Thank you for your positive rating following your recent stay in our beautiful resort.We hope that we may again have the opportunity to welcome you back in the future.Vinaka and regards,Resort Management
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Great room, clean, aircon, great pool.
Beach is surrounded by river water so looks murky. Didn’t swim in it.
Buffet breakfast was hit and miss.
Staff friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Sera, Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort by Hilton Fiji, Sonaisali Island.Thank you for your positive rating following your recent stay in our beautiful resort.We hope that we may again have the opportunity to welcome you back in the future.Vinaka & Island Regards, Resort Management
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Left one day early as this was not at all as Expedia had advertised the property. very disappointed. I'm guessing there would be no refund on that! Also disappointed in hotel contact through Expedia and Expedia support "virtual support".
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Sera, Gestion de l’hôtel
Dear Leslie May,Bula Vinaka and Greetings from DoubleTree Resort by Hilton Fiji, Sonaisali Island.We acknowledge your rating after your recent stay, and it is regrettable that our resort did not meet your expectations. If you have time, please send us further information relating to your experiences, for our review and improvements.We do hope to have an opportunity to welcome you back to us one day soon, for a more hassle- free stay. Until such a time, we wish you well and safe travels.Vinaka and regards,Resort Management