Note fondée sur 54 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. ArnaudThank you very much for choosing ASTON Sorong Hotel and Conference Center.We really appreciate the rating given and We must provide the best service and products to all our guests and visitors to a level of "enjoyable and memorable" experiencesThank you for your kind words and we hope to see you again.Best regards,Rudy B LesbassaFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Bon confort hormis le réveil à 5h00

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Nuit de transit reveillé á 5h par les chants trés fort de la mosqué. Pas de double vitrage. A proximité de l'aéroport, mais pas trés pratique de parcourir les 10 mn de marche avec des grosses valises á roulettes et franchir les hauts trottoirs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr PhilippeThank you very much for choosing ASTON Sorong Hotel and Conference Center Thank you for taking the time to share your feedback and for being a valued customer. We’re pleased to hear about your positive experience with us once again. Your continued support means a great deal to us. We’d love to know what we can do to earn that fifth star from you on your next visit. Regarding to sound from Mosque, Team will be looked into and we will do our best to rectify the issue(s). Your input is always valued, and we’re committed to making any necessary improvements. Please feel free to share any specific suggestions. We can’t wait to welcome you back and provide you with an even better experience next time.Best Regard Rudy B LesbassaFront office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Hôtel moderne et tout neuf ; Parfait pour passer une nuit avant de prendre son avion. L'hôtel est en face de l'aéroport. Service très lent au restaurant...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr FrancoiseThank you very much for choosing ASTON Sorong Hotel And Conference CenterThank you for bringing this matter to our attention. We are truly sorry that your stay with us did not meet your expectations. Your feedback is important to us and we would like to apologize for the inconvenience you experienced during your visit.Please rest assured that we have taken all the necessary steps to correct the situation. We hope that you will give us another opportunity to serve you in the future. Thank you again for bringing this matter to our attention and please do not hesitate to contact us if there is anything else we can do for you.Best Regard Rudy B LesbassaFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien mais beaucoup de progrès a faire

Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
Arrivée vers 10heures j’ai pu avoir ma chambre rapidement dans les 45 minutes c’était parfait. La chambre très bien mais des draps tachés et un matelas déjà enfoncé. L’accueil a l’arrivée est parfait. Par contre en ce qui concerne le restaurant c’est assez mauvais. Le lunch j’ai attendu 1 heure mon plat alors que j’étais la seule à manger à la carte. Ma boisson a été oublié j’ai du la demander 2 fois. J’ai appelé un serveur qui m’a bien regardé mais n’est pas venu. J’ai du me lever pour commander mon café. Au petit déjeuner 6H20, pas de pancake, pas de fruits, plus viennoiseries. J’ai eu 2 minuscules pancakes a ma demande. J’ai demandé des viennoiseries montrant les paniers vides. On m’a dit oui. 15 mn après toujours rien et je devais partir pour l’aéroport. J’ai demandé à nouveau à un cuisinier qui me les a apporté de suite. Le restaurant n’est pas à la hauteur de l’établissement. Les serveurs nombreux ne s’occupent pas du tout des clients. Ils ne vérifient jamais s’ils ont besoin de quelque chose. Pourtant nombreux. Pas ou très peu d’anglais. Il faut faire évoluer le restaurant Le soir une personnalité pour campagne électorale était dans le hall d’entrée assailli par une foule. Une personne a refusé que je passe pour rejoindre ma chambre. L’hôtel aurait dû anticiper et installé un couloir pour les clients de l’hôtel. Le hall est immense et il y a de la place pour cela. Et pour finir la musique à fond sur la terrasse de l’hôtel jusque très tard dans la nuit. Voilà
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valuable GuestThank you very much for choosing ASTON Sorong Hotel and Conference Center.Thank you for taking the time to leave us your review to help us understand, react to, and fix issues in the hotel to ensure all guests have a great stay with us.The issues you had with some Breakfast, Restaurant & Bars, Efficiency of Team will be looked into and we will do our best to rectify the issue(s).We have to deliver the best services and products to all our guests and visitors to the level "enjoyable and memorable" experiences.We could not back to the past but we are sure that we could do the better one for the future.We do hope that we would have another chance to welcoming you again on next visit in the near future.Best regards,Rudy B LesbassaFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2022 sur Expedia
Hôtel neuf avec des équipements de grande qualité. Belle piscine et petit déjeuner avec un très beau buffet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2022 sur Expedia
Hotel très récent avec de très grands espaces. Buffet de petit déjeuner de grande qualité avec beaucoup de variété.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs/Mr M,Thank you for choosing ASTON Sorong Hotel and Conference Center.Thank you for your rating, We’re pleased you had a great stay with us. If you have any suggestions on how we can enhance your next visit, feel free to let us know. We’re always striving for excellence and would love to earn 10th on your next stay!Best RegardRudy B LesbassaFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Stayed overnight for a morning flight the next day. My previous accommodation from Raja Ampat, dropped me off too early at this hotel, so I had nowhere to go (a lot of stores are closed on Sundays) But the front desk helped me to check in early! Totally helped A LOT!! Thank you thank you! You also have to try the Javanese massage and scrub with Yanti in their spa. It was perfect after a long day of transferring and moving. I feel refreshed, especially my skin! The breakfast is more on traditional Indonesian food, but it was all tasty and good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Joana MarieThank you very much for choosing ASTON Sorong Hotel and Conference Center.We really appreciate your wonderful review and the given rating. We are thrilled that you loved your experience, our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction is our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day.We are happy to heard that and your review has been share to all team members, specially to our Receptionist and Reservation team it’s made our day more JoyfulThank you for taking the time to leave such positive feedback once again. You’re always welcome here.Sincerely yours,Rudy B LesbassaFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Great 1 night stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms CarlaThank you very much for choosing ASTON Sorong Hotel and Conference Center.We really appreciate your wonderful review and the given rating. We are thrilled that you loved your experience, our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction is our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day.We must provide the best service and products to all our guests and visitors to a level of "enjoyable and memorable" experiences.Once again, thank you for your support and for being a part of our community!Best regards,Rudy B LesbassaFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Luis GThank you very much for choosing ASTON Sorong Hotel and Conference Center.We really appreciate the rating given and We must provide the best service and products to all our guests and visitors to a level of "enjoyable and memorable" experiencesWe look forward to serving you again soon!.Best regards,Rudy B LesbassaFront Office Manager