Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
1,0 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
The cleanness should be improved.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
It was great, no issues.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
Molto disorganizzato,tempi lunghissimi per check in e check out
3 sur 5
par un voyageur de Pickering

Publié le 17 mai 2022 sur Expedia
The food at the Maria restaurant is abosilutely fantastic, however the property villa conditions was just ok. IKEA's basic furniture which was very uncomfortable. The waterpark cleanliness was horrific with algae and mold on all surfaces. It seems liked they were never cleaned.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2022 par Jairo Feliz, Gestion de l’hôtel
Dear Faisal! Thank you for leaving a review. We appreciate your feedback. We regret to hear about the unpleasant experience at the waterpark, the safety of our guests is of utmost importance to us here at Sosua Ocean Village. We will continue to make improvements. Rest assured we will continue to make improvements to our procedures to ensure that our guests have an unforgettable time. We hope that we can welcome you back to our property and make sure you have a blissful experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2020 sur Expedia
Que cojenos de usted me vendieron algo que esta a yeno
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2020 par Jairo Feliz, Gestion de l’hôtel
Buenos días desafortunadamente nuestro sistema de reservaciones tuvo un problema desde la India el cual provocó este inconveniente de que usted reservará algo que no está disponible. Lamentamos los inconvenientes causados esperamos la próxima vez si nos elige darle una experiencia satisfactoria. ¡Un cordial saludo!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2019 sur Expedia
have to pay $350 of deposit for 1 night. and if you crack a trash can which is outside of the room, you have to pay