Ratings based on 190 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
2.8 out of 5
72% of guests recommend
3.2 Room cleanliness
2.9 Service & staff
3.2 Room comfort
2.9 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
2 out of 5
by A traveller

Mauvaise gestion de la direction de l’hôtel

Posted Sep. 28, 2024 on Hotels
Un gros problème au niveau des différents bars et restaurants avec le service car il n’y a AUCUN verre à notre disposition sauf gobelet à café en carton pour boire une bière ou apéritif !! Le comble était la réponse des serveurs qui nous disaient d’aller acheter un verre au magasin pour être servi !!!! Au restaurant le même problème pas de tasse pour le petit déjeuner des assiettes au compte goutte Le directeur de l’hôtel devait investir dans la vaisselle au lieu de se mettre plein les poches Du coup les clients ralent et le personnel est mal agréable Heureusement que le cadre est beau et la plage propre En tout cas c’est une mauvaise expérience dans cette hôtel Je déconseille d’y aller sans une remise en question de la direction
Comment from Hotel Management
Oct. 12, 2024 by Guest Relations Manager, Hotel Management
Chère Cliente, Cher Client,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager vos impressions concernant votre séjour à l’hôtel Riadh Palms.Nous prenons très au sérieux vos remarques concernant le service au niveau des bars et du restaurant. Nous comprenons que l'absence de verres et de tasses a impacté négativement votre expérience, et nous nous excusons sincèrement pour ce désagrément. Ce n’est absolument pas le standard de service que nous souhaitons offrir à nos invités.En réponse à cela, nous avons déjà pris des mesures pour revoir notre gestion des ustensiles et de la vaisselle, et des actions correctives seront mises en place pour éviter que cela ne se reproduise. Concernant les commentaires sur nos employés, nous faisons de notre mieux pour créer un environnement accueillant et professionnel pour tous, et nous prenons des mesures pour veiller à ce que tout le personnel soit formé à offrir un service respectueux et attentif.Nous tenons à vous assurer que nous réinvestissons constamment dans l'amélioration de nos infrastructures pour offrir une meilleure expérience à nos clients. Nos certifications ISO 22000, ISO 9001, Cristal Food Check, Cristal Aqua Check, Cristal Pool Check, Cristal Safety Check, Cristal Fire Check, ISO 14001, Pavillon Bleu et Green Key témoignent de notre engagement envers la qualité et la satisfaction de nos clients.Nous vous remercions pour votre retour et espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous accueillir sous de meilleures conditions à l’avenir.
4 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Aug. 8, 2024 on Hotels
1 out of 5
by A traveller

Posted Jun. 29, 2024 on Hotels
No good hotel never come back
3 out of 5
by A traveller

Posted Jun. 21, 2024 on Expedia
Rooms need upgrading badly
3 out of 5
by A traveller

Posted May 3, 2024 on Expedia
No tv remote in the room. The sink in the bathroom was blocked. On checking in was asked why we had a quad triple room as there was only 2 of us and they had to be shown there was only 2 of us not 4. The entrance is beautiful. The rooms lack attention.
1 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 9, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Apr. 3, 2024 by guest relations riadh palms resort & spa, Hotel Management
Cher rayane,C'est avec regret que nous avons pris connaissance de votre avis concernant votre récent séjour à l'hôtel Riadh palms resort & spa,Votre note de 2/10 nous interpellent et nous tenons à vous exprimer nos sincères excuses pour ne pas avoir répondu à vos attentes,Afin de mieux comprendre votre ressenti et d'améliorer nos services, nous serions reconnaissants de bien vouloir nous contacter par email à info@hotelriadhpalms.com ou sur notre site web hotelriadhpalms.com,La satisfaction de nos clients est notre priorité absolue. Nous prenons vos évaluations très au sérieux et nous nous engageons à mettre en œuvre des actions concrètes pour améliorer la qualité de nos services,Nous espérons avoir l'opportunité de vous reconquérir lors d'un prochain séjour dans notre établissement.Cordialement,
1 out of 5
by A traveller

Well equipped and affordable hotel but...

Posted Feb. 17, 2024 on Hotels
The hotel is well located and very affordable but the receptionist is the worse receptionist I have ever seen in my life. Slow and unprofessional. Many clients are standing or asked to wait for 30/45 minutes until he found the reservation. Despite confirmation from Expedia showed by many of them...he is not not busy but he asked customers to be patient for 45 minutes...other hotels in Sousse provide an email address and ask customers to forward confirmation received by emails to the email address... elsewhere in Sousse, the check In is fast. He gives a bad image of an hotel despite working for an hotel which is well located, very affordable and well equipped...customer service is the only star making an hotel shining!
Comment from Hotel Management
Feb. 18, 2024 by Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa , Hotel Management
Dear Guest,Thank you for your review and for taking the time to give us your impressions. We apologize for any inconvenience you may have felt during the check-in, Please be assured that we take into consideration your impressions that you have shared with us and we will make the necessary adjustments.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.Kindest regards,
3 out of 5
by A traveller

Everything great except customer service level

Posted Feb. 11, 2024 on Hotels
The hotel is very well located, very affordable, offering all amenities you would think of...the only issue is with the very very poor customer service level, from the parking to the receptionist via employees working in the restaurant...such a waste as the hotel is very well equipped and very affordable
Comment from Hotel Management
Feb. 15, 2024 by Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa , Hotel Management
Dear guest,Thank you for your review and for taking the time to give us your impressions regarding the the location and the hotel facilities. Please know that all the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take into consideration your impressions that you have shared with us and we will make the necessary adjustments.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.Kind regards,
1 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 26, 2024 on Expedia
Please don’t choice this hotel it’s terrible choice
Comment from Hotel Management
Jan. 27, 2024 by Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa , Hotel Management
Dear Mehdi,We are sorry to learn that your stay with us was not as pleasant as you expected. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests.We hope that you give us a chance to welcome you once again and to show you the improvements achieved.Kind Regards,
5 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 23, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Jan. 27, 2024 by Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa , Hotel Management
Dear Simone, Thank you for staying with us and for sharing this amazing review. Our priority at Riadh Palms is to provide a memorable experience to all our guests. Your recognition encourages us to continue this effort.We hope to see you soon among us for another unforgettable experience.Kind Regards,