Note fondée sur 323 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par CW, Gestion de l’hôtel
Thank you, Whitney for sharing your feedback with us!We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par CW, Gestion de l’hôtel
Thank you, Ming Chun for sharing your feedback with the Holiday Inn team.We look forward to your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par CW, Gestion de l’hôtel
Thank you Billie for sharing your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Cw, Gestion de l’hôtel
Thank you, Timothy for sharing your feedback with the Holiday Inn Express team!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par CW, Gestion de l’hôtel
Thank you, Shannon for sharing your feedback with the us! We hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par CW, Gestion de l’hôtel
Thank you, William for sharing your feedback with us.We use this information to help with training and development.Thank you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
The bed was very comfortable. The staff was friendly and accommodating. Seemed very clean. The lighting in the bathroom was great!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par CW, Gestion de l’hôtel
Thank you, Yingying for sharing your feedback with us.We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par CW, Gestion de l’hôtel
Thank you, Don for sharing your feedback with the Holiday Inn Express team!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Thermostat on wall did not work. AC unit was turned down to 66 below the window, felt like 70 all night 2:30 AM the fire alarm for the entire hotel went off, stayed blaring for 5 min, no reason given. Tough to sleep after that. Pool was ok, breakfast was ok. Elevator shook and rattled, others were worried about it Make sure you confirm the AC works and make sure the fire alarm strobe is covered all night as it repeatedly flashes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par CW, Gestion de l’hôtel
Thank you, Tim for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your business, and we are sorry to hear that your stay was less than satisfactory. We use your feedback to help us improve our service. Thank you again!