Note fondée sur 176 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
The staff was great and the room accommodations very comfortable. The breakfast was tasty with everything from waffles to biscuits and sausage gravy to oatmeal, muffins, bagels, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Vasu, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Vasu, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
2 sur 5
par un voyageur

Poor Cleanliness

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Room was not vacuumed. Debris in corners. Chrome lamps were rusted.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jan Scott, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of your stay. The appropriate heads of departments have been told of the issues you encountered during your stay. Thank you again for letting us know about the issues you found.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Overall our stay was terrific staff was friendly and helpful. Only thing was disappointing we couldn’t get in the pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Vasu, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
This is a small town, so there's not a lot of hotels in the area. If slapping lipstick on a pig was a hotel, this would be it. This place needs a deep (deep-deep) cleaning. Although the room was clean, it just still looked dirty. We stayed on the first floor and it was raining off and on; the ventilation is was not good and it smelled like mold. . On a positive note, the staff was nice and helpful. There were plenty of restaurants close by. I can't speak on the amenities because I wasn't around long enough to use them.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Vasu, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par clarionpoointe, Gestion de l’hôtel
Thanks Tim !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Jan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey regarding your stay at the Clarion Pointe South Boston-Danville East. As one of our guests you are truly valued.Your feedback is very important to us. Again thank you for staying with us and we hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
I had excellent experience!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Vasu, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
The breakfast was always late or never set up on time and some of the staff was just antisocial! Hallway was dirty and they take your towels and never replenish them with new ones.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Jan Scott, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We are letting the appropriate heads of departments know of these concerns, and will be taking steps to correct these issues. We appreciate you bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Jan Scott, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review. We hope that next time you are in the South Boston, VA area you will stay with us again.