Note fondée sur 863 évaluations de clients

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3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par LaTunde RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Sebastien, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ SOUTH DEERFIELD - AMHERST and I appreciate your 4/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
Propre, tranquille, bel emplacement et plusieurs comodités
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Carla Red Roof Management, Gestion de l’hôtel
Chère Camille,Merci d'avoir pris le temps de partager vos commentaires concernant votre expérience au Red Roof Inn PLUS+ South Deerfield - Amherst. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et sommes heureux d'apprendre que vous avez passé une excellente expérience avec nous, en particulier en ce qui concerne la propreté de notre propriété, le calme et la beauté de notre emplacement. Les commentaires positifs des clients, comme le vôtre, sont toujours un encouragement pour l'ensemble de notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes avec nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions régler le problème pour assurer votre satisfaction. Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous nous réjouissons de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse.

Publié le 13 sept. 2022 sur Hotels
Hôtel propre, bon accueil, literie confortable, bon rapport qualité /prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2022 par JennS., Gestion de l’hôtel
Good afternoon. Thank you very mush for the great review. We are happy to hear we offered a stay to fit your needs. Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Brossard

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de CHELMSFORD

Publié le 16 août 2024
Bathtub was disgusting. No face cloths.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Linton Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Stacie, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ SOUTH DEERFIELD - AMHERST and I were disappointed to see your 6/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. Thank you for choosing to stay under our roof. We hope we have the opportunity to see you again in the future. Sincerely, Linton Red Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Closeness to Yankee Candle. Affordable pricing. No pool services. Hotel is old and in need of renovations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Marc, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn PLUS+ South Deerfield – Amherst. We are happy to read that you loved the convenience of the location and the value to price ratio met your expectations, prompting your 5/5 score. The situation you described regarding the absence of a pool and the upkeep of the hotel not being to your liking is truly regrettable. I will make sure to share your comments with the rest of our team. Feedback from our guests is always welcome as our Red Roof team strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Comfortable room, great value

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Perfect location for a concert at Treehouse Brewing. Friendly staff, comfortable room. Great value.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Ralph, Thank you for taking the time to tell us details about your experience at the Red Roof Inn PLUS+ South Deerfield – Amherst. It's heartwarming to see that our amazing staff left an lastly impression during your visit by being very friendly, the convenience of the location and the comfort of the room met your expectations, prompting your 10/10 score. We always enjoy hearing about the positive experiences our guests have at our hotels. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Jonathan RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Nicole,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF PLUS+ SOUTH DEERFIELD - AMHERST. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for your stay not being to your liking prompting, 1/5 score. At Red Roof, it is intended to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business.We do hope you will choose to stay with us again so we can have the opportunity to provide you with a better experience.Very truly yours,JonathanRed Roof Management RediResponse Specialist