Note fondée sur 149 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
58 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Wish I wasn't so tired! Would be great to stay for a couple days!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Really cute little cabins. Wish we could have stayed longer.
4 sur 5
par un voyageur

Works for us.

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Rainbow is always clean. Though the rooms are recently updated, the bathroom door is falling off it's reused hinges. The air conditioner/heating unit needs cleaned and the vents need to be replaced. They need a better process, (maybe oxy) to wash the towels. All towels except one hand towel had stains. When we left here was no one available to tell about the broken bathroom door or stained towels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Does not look anything like what the website shows kinda ran down!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Amazing
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Cabin vibes

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
It’s a beautiful town and cabin like stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Loved it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much Ashley, for taking the time to leave us such a wonderful review! We are thrilled to hear that you enjoyed your experience with us. Your kind your review means a lot to our team. We’re committed to providing excellent service and ensuring our customers have a great time. It’s customers like you who motivate us to keep doing our best! We look forward to serving you again soon. If you have any other feedback or need assistance, feel free to reach out. And don’t forget to spread the word about us to your friends and family! Thanks again, and have a fantastic day! Warm regards.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia