Note fondée sur 123 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
65 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2017 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2021 sur Expedia
Couldnt stay hotel had no power....No electricity
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2021 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for reaching out. We are sorry for any power outage caused by the weather. As this is out of our control, we understand your frustrations. We hope to welcome you back for a smoother stay in the future, and we wish you the best.
5 sur 5
par un voyageur

Quaint

Publié le 29 janv. 2021 sur Hotels
Quiet, quaint room. For the price, great comfort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2021 par mr, .Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2021 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Not including breakfast

Publié le 21 déc. 2020 sur Hotels
Not including breakfast
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2020 sur Expedia
Not clean and rooms smell like cigarettes— only stay if last resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2020 par mr, .Patel, Gestion de l’hôtel
Who is ? Can you send me name
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2020 sur Hotels
It wasn’t a $79 hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2020 par mr, .Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2020 par mr, .Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback
2 sur 5
par un voyageur de South Boston

Publié le 8 juill. 2020 sur Expedia
We made reservations when we arrived at the motel we could not get the room we had reserved because they had rented all the king smoking out So we had to take a double on the bottom floor .The poeple in the room above us seems like they ran & stomped across the room all night so of course no sleep.The ice machine did not work.Oh i forgot upo arri f to the room our key didnt work so they had to use there key to let us in & then had to come back and gix the lock.The inside of the toom was nice other than a used bath cloth was left n the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2020 par patel, Gestion de l’hôtel
Thank you