Note fondée sur 938 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Québec
Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Nous n’avons été qu’une nuit et ce fut désagréable
Premièrement la chambre no 110 était très chaude à notre arrivée l’air climatise n’a pu refroidir convenablement la chambre. L’endroit est très exigu très vieux ainsi que la minuscule chambre de bain en état lamentable mais propre
De plus pendant la nuit les gens au dessus de nous on tellement circulez dans leur chambre de deux à quatre
Heure du matin que cela nous a réveillé
Malgré tout le personnel sur les lieux nous ont bien reç.
Mes attentes furent vraiment déçues
par Stephane
Hotel entre Lac et Montagne
Publié le 4 nov. 2017 sur HotelsNous sommes arriver assez tardivement mais l accueil etait correct, la chambre propre, les lits tres confortable. Un bon hitel pour une ou deux nuit :-)
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Malena, We appreciate you sharing your experience with us. Please feel free to reach out to us directly with any additional feedback you may have so we can address any concerns. We hope to welcome you back in the future for an improved stay.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jason, We appreciate you choosing to stay at our hotel and hope you had a pleasant visit. Should you have any feedback to share, please don't hesitate to reach out to us directly. We value your input and look forward to making your next stay even better.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jacob,We are delighted to hear you had an excellent experience with us! We look forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
The e room was very, very basic. The jetted tub looks as if it used to be a closet, and the handle fell off when I tried to turn the water on. Bed was not comfortable. Would not stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate you sharing your experience with us, and we are sorry to hear that the room did not meet your expectations. Your feedback will be shared with our team for further review and improvement opportunities. If you have any other concerns, please do not hesitate to reach out to our management team directly.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jose,We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. Please don't hesitate to contact us directly to discuss any specific concerns you may have had during your stay. Your feedback is invaluable to us in our commitment to improving our services.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Everardo j,We're sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations. Please feel free to contact us directly with any specific feedback you may have so we can address your concerns accordingly. Hope to welcome you back for a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
I was extremely disappointed with the ammount i paid for this room due to it being dirty, the sheets, the toilet, there is some crumbs in the bathroom window and black mold. I have taken pictures as well. Just not the environment I feel safe in being pregnant especially. For 240$ not worth it. Black mold is very harmful and dangerous and so is things being unsanitary in general.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Claudia, Thank you for sharing your concerns with us. We take all feedback seriously and have forwarded your comments to the appropriate management team for further review and improvement. Your comfort and safety are our top priorities, and we appreciate you bringing these issues to our attention. We hope your future travels are more enjoyable.