Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2022 par Lupe M, Gestion de l’hôtel
Thank you, we appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2018 par Caitlin, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2018 sur Hotels
Hôtel très simple. Petit déjeuner pas très original. Pratique pour y passer une seule nuit, mais je n’y ferais pas un long séjour.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2025 par Travis S. Nielsen, Gestion de l’hôtel
We are so happy that you enjoyed your stay with us. Please take care and have a wonderful day.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Everything was fine until while we were at breakfast the cleaning staff let our dog out. Fortunately we found her in the parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Travis S. Nielsen, Gestion de l’hôtel
We're sorry the resort did not meet your expectations. We will forward this to our team. If you have any additional questions or concerns, please feel free to reach out to the resort. Take care and have a wonderful day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
We enjoyed a last min overnight get away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Travis S. Nielsen, Gestion de l’hôtel
We are so happy you enjoyed your stay. Please take care and travel safely.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Cleanliness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Travis S. Nielsen, Gestion de l’hôtel
We are so happy that you enjoyed your stay with us. Please take care and have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Travis S. Nielsen, Gestion de l’hôtel
We are so happy you enjoyed your stay. Please take care and have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Travis S. Nielsen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful feedback. Please take care and have a fantastic day.
4 sur 5
par un voyageur

Weekend Tahoe Trip

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
We stayed 1 night in a last moment trip to Lake Tahoe. Room was great for the price. Super clean and super spacious for the King Suite. They offer a hot continental breakfast which was pretty good. Also Happy Hour free wine tasting in the bar. The game room was fun. With a pool table, foosball, and XBox gaming. Location is pretty cool as it sits right being the Heavenly Village Resort and steps away from the Heavenly Gondola. Short walk to the main strip and about a 9 min walk to all Casinos. All and all... for a 1 night stay. It was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Travis S. Nielsen, Gestion de l’hôtel
We appreciate this wonderful feedback and are so happy that you enjoyed your stay. Please take care and we hope to see you again on your next visit to beautiful South Lake Tahoe.