Note fondée sur 1 828 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Québec
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Rodolphe,Thank you for the amazing rating! It means so much to us. We can’t wait to see you again.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Le personnel était très gentil. Nous étions près de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Annie, Thank you for your feedback! We’re thrilled you enjoyed our friendly staff and convenient location. Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Le personnel était aimable. Les chambres étaient propres, mais étant un hôtel acceptant les animaux, on voit plusieurs endroits sur le tapis des corridors où il y a eu de l'urine de chien. Le déjeuner était acceptable, j'ai vu mieux, mais j'ai vu pire. Les chambres sont très humide et les lits sont de petits lits doubles, très serrés pour 2 adultes. Également, il y a une odeur bizarre dans le hall d'entrée et les corridors, mais dans les chambres sa ne sent pas. J'y retournerais, mais ce ne serait pas mon premier choix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Alyson, Thank you for sharing your experience. We’re pleased to hear you found our staff friendly and the rooms clean. We appreciate your feedback on other aspects of your stay and will use it to make improvements. We look forward to welcoming you back and hope to make your next visit even better.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Sabri, Thank you for your positive feedback! We’re glad you had a great stay. If there’s anything specific we can improve on for a perfect experience, please let us know. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Annie, Thank you for your feedback and the 2-star rating. We’re sorry to hear that your stay didn’t meet your expectations. We take your comments seriously and will review them to make necessary improvements. We appreciate you sharing your experience and hope to provide a better stay if you choose to visit us again.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Elodie, Thank you for your positive feedback! We’re glad you had a great stay. If there’s anything specific we can improve on for a perfect experience, please let us know. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Pierre, Thank you for the 4-star rating! I’m glad you had a good experience. If there’s anything we can do to make it even better next time, please let us know!
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
All was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Melanie, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that everything was perfect during your stay. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to providing you with another exceptional experience in the future.
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Good for the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel clean and conveniently located. We strive to offer excellent value and are delighted that you appreciated it. Please visit us again soon!
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par the casco bay hotel team , Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, Thank you so much for your perfect rating! We're thrilled that you had an excellent experience with us. We look forward to welcoming you back again soon.