Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par iwona, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,Thank you for taking the time to leave this review. We are so pleased to see that you have enjoyed your stay.We hope to welcome you again soon.Kind RegardsIwona KowalczykNovotel Southampton
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2023 sur Hotels
Dommage, Novotel est une chaine d jotel reputée, là nous nous sommes sentis tres moyennement accueillis, certains membres du personnel ont des réactions inappropriées face aux chiens (eduques tenus en laisse), cela ne devrait pas etre le cas pour un établissement dogfriendly. La piscine intérieure n'était pas propre. Vraiment dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Angie, Gestion de l’hôtel
Chère Caroline,Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour au Novotel Southampton.Nous sommes absolument un établissement acceptant les animaux domestiques. Cependant, nous avons du personnel travaillant avec nous qui évite les animaux domestiques, mais ils n'abordent pas négativement les animaux car ils ne sont pas à l'aise, mais nous les accueillons à bras ouverts dans l'hôtel.Nous sommes vraiment désolés pour l'inconvénient.SincèrementNovotel Southampton
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2022 sur Expedia
Le tapis semble malpropre, le bouchon du bain ne fonctionne pas la toilette est mal fixée au plancher le divan est très usé. L'environnement est intéressant, le déjeuner est copieux et les piscine, sauna et appareils d'exercices sont en bon état.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par Novotel Southampton, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you for your stay in our hotel. Your constructive comment is important for us to improve our service. Your comments will be passed onto the relevant departments for review to ensure we continue to improve. Kind Regards, Novotel Southampton
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Iwona Kowalczyk, Gestion de l’hôtel
Dear Mario, Thanks for leaving this review, your feedback is greatly appreciated. We really hope to welcome you back again soon. Kind regards Iwona Kowalczyk Guest Relations Novotel Southampton
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Our go-to hotel when in the area. Have also brought friends with us and they were pleased with our choice. Visiting again near Christmas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Maëva , Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Thank you so much for your feedback. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We looking forward to seeing you again soon.Kind Regards,Maëva LatchoumaninFront desk Team MemberNovotel Southampton
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Alles top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Maëva , Gestion de l’hôtel
Dear Manuela,Thank you so much for your feedback. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again for a future stay with us.Kind Regards,Maëva LatchoumaninFront desk Team MemberNovotel Southanpton
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Maëva , Gestion de l’hôtel
Dear Robin,Thank you so much for your feedback.We hope to see you again for a future stay with us.Kind Regards,Maëva LatchoumaninFront desk Team MemberNovotel Southampton
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Great dining area and breakfast. Staff very attentive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Maëva , Gestion de l’hôtel
Dear Derek,We're delighted to hear that you enjoyed our dining area and breakfast, and that our staff was attentive to your needs. Your positive feedback is a great motivation for our team to continue providing excellent service.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Maëva LatchoumaninFront desk Team MemberNovotel Southampton
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Maëva , Gestion de l’hôtel
Dear Eleito Frank,Thank you so much for your feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team works hard to ensure that each guest has a memorable experience, and it’s wonderful to know we hit the mark for you. We look forward to welcoming you back on your next visit!Warm regards,Maëva LatchoumaninFront desk Team MemberNovotel Southampton
5 sur 5
par un voyageur

High high standards

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Came for my girlfriends birthday and our room was upgraded for free by the lady who checked us in, sorry in advance I didn’t catch her name but was much appreciated and helped make my girlfriends stay that little bit better. Highly recommend this place! Will be staying again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Maëva , Gestion de l’hôtel
Dear Elliott,Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team works hard to ensure that each guest has a memorable experience, and it’s wonderful to know we hit the mark for you. We look forward to welcoming you back on your next visit!Warm regards,Maëva LatchoumaninFront desk Team MemberNovotel Southampton