Note fondée sur 169 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de New City
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We appreciate the positive rating. Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive review!
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive rating!
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive review!
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Virna, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We appreciate your business, and we to see you again soon.Sincerely,Virna DemeraGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
It's a motel . No elevator, bar or restaurant , no spa and yet they charge a resort fee. Seems very deceiving .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Virna, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear about your negative experience at our property. We appreciate your honest feedback. I have communicated this information to my management team. Thank you for choosing the Bentley Hotel Southampton.Sincerely,Virna DemeraGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Virna, Gestion de l’hôtel
We appreciate your honest feedback. It was a pleasure having you at the Bentley Hotel Southampton.Sincerely,Virna DemeraGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Virna, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business, as well as your honest feedback. Thank you for staying at the Bentley Hotel Southampton.Sincerely,Virna Demera
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Virna, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at the Bentley Hotel Southampton. Your business is much appreciated. We hope to see you again whenever your travels bring you to Southampton.Sincerely,Virna DemeraGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Virna, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. It was a pleasure having you at the Bentley Hotel Southampton. We hope to see you again soonSincerely,Virna DemeraGeneral Managerr