Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Confort de la chambre
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Double charged !

Publié le 29 juin 2023 sur Hotels
The apartment that I stayed is not sea-viewing. The apartment has clear sign of require maintenance. What frustrated me most is that Regency Apartments charged my card eventhough I have already fully paid to Hotels.com. The rational from Regency Apartments is that they could not charge against Hotels.com. But this is not my issue. End up I am double charged and require follow up for my refund which I do not even know how long it will takes. Felt being penalised as a customer when the issue lies between the platform (Hotels.com) and Regency Apartments.
4 sur 5
par un voyageur

Lovely stay

Publié le 29 juin 2023 sur Hotels
Lovely apartment exactly what I wanted, great communication from the team in organising
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juin 2023 sur Hotels