Note fondée sur 497 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2019 par Jason Kasten - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for leaving us your feedback. Have a super day!
par un voyageur de KENOSHA
Publié le 18 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating Jeffrey, Hope to see you again
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Bethany, Gestion de l’hôtel
Thanks for the amazing rating! We are so happy that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Bad experience police in lobby upon checkin with problem with previous employee and room smelled terrible like cat urine didnt clean rooms between nights bedding was dirty had by deodrizer to stand the smell in the room someone tryed to enter our room early in the morning not goog
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Bethany, Gestion de l’hôtel
I apologize that the police were here upon your arrival. If you ever have any issues with your room or need housekeeping when you are staying multiple nights, please let us know at the front desk. I hope you will give us another chance to exceed your expectations.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Bethany, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great rating! Please let us know what we could do to bring it up to a 10. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Bethany, Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating. Please let us know what we could do to bring it up to a 10. We appreciate your business and hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Bethany, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. Please let me know what we could do to bring it up to a 10. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
The back room was private and perfect for our pup and us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Bethany, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your rating. I am very happy that you and your pups enjoyed your stay. Please let us know how we could bring your rating up to a five. We hope to see you again
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Bethany, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the great rating. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Bethany, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. Please let us know what improvements we could make to bring your rating up to a 5. We hope to see you again.