Note fondée sur 691 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par eric de Le Havre, France
GOOD
Publié le 1 nov. 2014 sur HotelsIdeal location along the interstate. Spartanburg is close and all the shops are close too. A few shops around the hotel, no need to take the car to have dinner.
par un voyageur
Publié le 6 août 2013 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2024
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
No internet. TV channels impossible to navigate
par un voyageur de LAKE ALFRED
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
No room phone so had to walk back downstairs to ask why no TV or Wifi. The property just got its power back after Hurricane Helene, but the front desk did not think to advise guests of this outage during check-in. Apparently management has low standards for litter control, cleanliness and cosmetics in hallways, stairs, and elevator. My bedroom was clean, but the bathroom ceiling had the start of black mold.
Quality Inn needs to inspect this property and reconsider whether it meets franchise standards.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
The lady at the front desk was awesome!
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
They allowed me to book a reservation at property that had NO power, internet, hot water, air conditioning. No one tried to contact me before I drove over three hours just to show up to a property with NO POWER.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels