Note fondée sur 296 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel.

Publié le 21 oct. 2017 sur Expedia
Chambre propre, spacieuse avec frigo et bonne wifi. Dommage que l'accueil ferme à 20 h. Pas très pratique si vous ne parlez pas l'anglais car reception par téléphone et code.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2017 par Jon, Gestion de l’hôtel
Merci de nous avoir laissé un commentaire! Je suis heureux de voir que vous avez apprécié votre chambre. Je suis désolé s'il y avait un inconvénient avec votre processus d'enregistrement. Nous faisons de notre mieux pour contacter chaque invité avant leur arrivée et rendre le processus aussi simple que possible. Nous allons travailler sur une solution à ce problème. Merci encore!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
limited parking
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Do not stay here. No one at the front desk ever we were lucky there was one at check in. No elevator, outdated. Room smelled moldy. Bed is terrible and stained. Don't waste your money for a few extra dollars stay somewhere else. When you call the number they leave on the door no one ever answers it. Just horrible not even worth one star.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
This place is terrible. No front desk staff you have to call a phone number and good luck getting ahold of someone. No one there when you need extra toiletries. Bed is terrible. Check out no one at the desk. No one would answer the phone number they tell you to call when we tried calling several times. Pay extra stay somewhere else. Will not be back here.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
There were no cups or coffee but there was a coffee pot. The furniture that held the tv and fridge was broken and we couldn’t access the fridge. No tv guide. I mean just knowing what each channel is would have saved 20 minutes of surfing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Enjoyed the patio/ porch area. Room was nice and clean. Bed and pillows were very comfortable. Will stay again in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lookout Mountain Lodge , Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback it is greatly appreciated
1 sur 5
par un voyageur de Tolleson

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
We got there at 4:30 pm and was told our room was not ready. We did not wait for our room to be ready because we had been driving all day and were ready to relax. The manager told us he had all of his cleaning staff call in and we would have to wait for our room to be cleaned.Hotel check in is at 3 pm and our room should had been ready.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Roger Riley , Gestion de l’hôtel
Dear Susanna ,This is Roger Riley, the owner of the Lodge. I apologize for the room not being ready. That should not have been the case. I have hired new managers and hope you will allow us to comp your next visit. I've spent a lot of money fixing up all of the rooms (outside is next) and think (hope) you be impressed. The manager you talked to was going threw some horrific personal issues and was unable to perform his duties, and has returned home.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Lookout Mountain Lodge , Gestion de l’hôtel
we apologize for the inconvenience