Note fondée sur 300 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Saint-Sauveur

Publié le 31 juill. 2018 sur Expedia
Le personnel était super et la bouffe aussi. La plage peu nettoyée durant notre séjour. Avons manqué d'eau par intermittence durant 36 heures. Les plongées étaient cependant magnifique, mais la disponibilité pour en faire laissait à désirer, un seul capitaine disponible donc à la merci de celui-ci...malheureusement, nous n'avons pas pu faire de plongée de nuit pour cette raison...nous avons quand même fait 15 belles plongées durant notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2018 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Hi Patrick, Thank you for your feed back. Our apologies on the water situation that was caused due to a broken pipe line . it has been a problem with their only being one boat captain and in rectifying this we have tow other staff members that will be certified soon as to avoid any re occurrence of not have a captain for dives. On The night dives , this is not done with less than 4 divers confirmed and as a result might have resulted on you not being able to enjoy on. I hope that you will enjoy all of these experience on your next visit, where there will be lots of improvements at the dive center.
5 sur 5
par un voyageur de quebec

Hôtel confortable sur la plage

Publié le 20 avr. 2018 sur Expedia
Contre : Plus de chaise longue en bord de piscine.
Hôtel moderne situé directement sur la plage. Piscine agréable, salle à dîner ouverte sur la plage, on y mange au bruit des vagues. Nous avons dû attendre 45 min pour avoir la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2018 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Hi, We thank you for your comments and appreciate you staying with us. I apologise if you had to wait on your room due to an error of ours, however if you arrived early for your booking it is possible that the room would have just been vacated and thus had to be cleaned. our check in time is 1 PM or after and guest check out at 11 am. Kind Regards Jeanette
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Absolute gem! My wife and I had a fantastic time. It was stunning. Beach, sun, food, tranquility, pool, staff, just wow
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Special thanks to the staff for making my stay so enjoyable especially Reana H. at check-in and Sherrecia F. in the restaurant!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Fantastic stay and beautiful area
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Blue Waters Inn has become one of our favorite places in the world. From the lovely Chelsea welcoming us and making sure our accommodation was correct. The friendly and courteous hospitality of the restaurant staff. The chef’s amazing curry chicken with tomato and eggplant chops with paratha roti! The serenity of the surroundings! The warmth and humility of the local residents. We got a flat tire when we were a few minutes away and received almost immediate assistance and a ride to the resort. We travel extensively and Tobago always captures my heart each visit! Blue Waters and Speyside are truly a Gem! We didn’t want to leave! Breakfast options are delicious! Try the Coconut Bake and Saltfish to get a real taste of local cuisine. Watching the Hummingbirds come to join in for breakfast is a treat. The infinity Pool and Jacuzzi are a wonderful compliment to the beach. Kayaking and Paddleboating are a fun way to enjoy the water as well. A truly beautiful and enjoyable experience! We definitely will be back!
5 sur 5
par un voyageur de PENAL

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
thank you, Rea, we appreciate your feedback.we look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
The staff Erica was exceptional and the main bar man went the extra mile for customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jeanette, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay with us. your sentiments will be passed onto staff.we look forward to seeing you again.