Note fondée sur 238 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Très bel hôtel
Belle vue mer de la chambre et des piscines
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Amphora Team , Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume, Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you enjoyed the beautiful sea view from your room and the swimming pools.Your kind words mean a lot to us and will be shared with our team. We’re thrilled that these aspects of your stay contributed to a memorable experience.We look forward to welcoming you back and providing another exceptional stay with us.Best regards
par un voyageur
Pas possible
Publié le 13 juin 2024 sur HotelsPas de séjour possible. Nous avons demandé un remboursement immédiat ! Après plusieurs téléphones chez Hotels.com et négociations avec l’hôtel, la Front manager nous a signé un document attestant un remboursement.
Vacarme, poussière, plage inaccessible, hôtel en chantier prévu jusqu’à l’été 2025!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Amphora Team , Gestion de l’hôtel
Dear,Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the construction. Please note that the construction work is managed by the City of Split and is not under our control. However, we want to assure you that the hotel is fully operational.Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future under better circumstances.Best regards
par un voyageur
Rapport qualité prix pas top
Publié le 1 mai 2024 sur HotelsBel hôtel mais un peu de laxisme sur l'entretien, le service et la qualité des espaces. Beaucoup de choses étaient hors services lors de notre séjour (hammam, douche sensorielle...), le petit déjeuner n'était pas exceptionnel mais bien fourni.
Nous avions pris une chambre vu mer qui était plutôt correcte et au goût du jour mais quelques petits détails a reprendre ( rideau déchiré, étagère qui tiennent pas..etc).
Du coup rapport qualité prix un peu décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Amphora Team , Gestion de l’hôtel
Dear Remi, Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear you appreciated the sea view room and our well-stocked breakfast. However, we sincerely apologize for the maintenance issues you encountered during your stay, including the hammam and sensory shower being out of service, as well as the details in your room that needed attention.Please know that we are addressing these matters with our team to ensure improvements are made. We strive to provide excellent value, and your comments will help us do better. We hope to have the chance to welcome you back for a more seamless experience.Best regards
par un voyageur
Publié le 23 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2021 par Antonia - sales manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Frederic, thank you for nice review.
Look forward to welcome you again!
Kind regards,
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2021 par Antonia - sales manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Thomas, thank you for positive feedback. We hope to host you soon again and remain at your complete disposal.
Best regards,
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2021 par Antonia - sales manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Olivera,
Thank you for choosing us for your stay in Split and we all look forward to welcome you back soon!
Best regards,
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2021 par Antonia - sales manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr David, Thank you for choosing us for your stay in Split and we all look forward to welcome you back soon!
Best regards,
par un voyageur
Publié le 27 août 2021 sur Hotels
L’hôtel est très bien avec une bonne situation géographique un très bon petit déjeuner.
Service au bord de la piscine exécrable avec une heure d’attente pour avoir un tomate mozzarella ou un club sandwich.
Un sourire ne coûte rien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2021 par Antonia - sales manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Karim, thank you for taking the time to post your review and for choosing us for your stay in Split. We appreciate very much your kind feedback, it will help us to ameliorate our service.
Hope to have a chance to welcome you again to let you experience a better performance we remain at your disposal with
Best regards,
par un voyageur
Publié le 9 août 2021 sur Expedia