Note fondée sur 440 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Atrium Team , Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,Thank you so much for the fantastic review! We're thrilled to hear that you had a great experience. Your positive feedback means a lot to us and motivates us to continue delivering excellent service. We look forward to welcoming you back!Kind regards
par un voyageur
Pas un 5 étoiles,bon rapport qualité prix
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsNous avons effectué un séjour de 3 jours dans cet hôtel pendant nos vacances. Un parking payant est disponible. L'accueil est bon. Notre chambre double est de bonne taille avec une bonne literie. La salle de bain est grande. La douche aurait vraiment besoin d'être refaite, elle date et n'a aucune pression d'eau chaude. Le Spa est très bien, la salle de sport est équipée, mais semble a l'abandon ( poids manquant, aucun rangement). L'hôtel est a 1,5Kms de la zone touristique, ce qui ne fait pas beaucoup compte tenu du prix intéressant. Le petit déteste varie, mais pas digne d'un 5 étoiles nons plus ( jus et fruit en boîte, oeufs froid). En résumé, très bon rapport qualité prix, mais plus 4 étoiles que 5.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Atrium Team , Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you for sharing your detailed feedback about your recent stay. We're glad to hear you appreciated the welcome, the room size, and the Spa facilities. We apologize for the issues you encountered with the shower, the gym, and the breakfast offerings. Your comments about the gym equipment and the breakfast quality are noted, and we will address these areas to enhance our guest experience.While our hotel may not have met the full 5-star expectations, we're pleased to know you found it to offer very good value for money. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests and will continue to make improvements based on your valuable feedback. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back in the future.Kind regards
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Atrium Team , Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Thank you for your perfect 5/5 rating!We’re thrilled to hear that you had an excellent stay with us. Your positive feedback is greatly appreciated and motivates our team to continue delivering outstanding service.We look forward to welcoming you back for another fantastic experience.Best regards
par un voyageur de BAGE DOMMARTIN
Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
Bon hôtel avec chambre spacieuse idéalement situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2023 par Hotel Atrium team, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,We are glad you had a great stay with us and hope to have a chance to welcome you again in the future!Best regards,
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Hotel très bien situé, propre et calme. Reseau de bus et grand centre commercial à proximité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Atrium Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Marie Danièle Rouxel,Thank you for sharing your positive experience at our hotel! We believe that the little details can make a big difference in creating a memorable stay, so we're thrilled that you appreciated the cleanliness and comfort of our rooms. We're also glad to hear that our location was convenient for your needs. We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future!Best regards
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Amphora Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra Courtois,Thank you for sharing your positive feedback! We're thrilled that your experience at our hotel was nothing short of exceptional. We appreciate your recommendation, and we look forward to serving you again during your next trip to our city!Best regards
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2022 par Nela, Safir hoteli, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Thibaut, thank you for the great review!
We hope you had a great stay with us and hope to see you again :)
Kind regards,
par un voyageur de Lyon
Publié le 27 déc. 2019 sur Expedia
Hôtel très accueillant, bel établissement, très propre.
Seul inconvenient, un peu excentré.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2019 par AtriumH, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique,
thank You for your time to give us review.
We are so glad that You liked our hotel and your stay here.
We are sorry You did not like the location.
We hope to welcome You again.
Best regards
par un voyageur
Publié le 4 juin 2019 sur Hotels
Comfortable room and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2019 par TeaG, Gestion de l’hôtel
Dear Wei,
thank you for your feedback, we very much appreciate your opinion. We are glad you enjoyed in room comfort and that you liked our careful staff.
We are looking forward to welcoming you again in hotel Atrium.
Best regards
par un voyageur
Bon hotel mais manque de charme
Publié le 11 janv. 2019 sur HotelsChambre et lit très grand et donc pas très chaleureux. Cependant propreté irréprochable ! Carte du diner dans l'hôtel pas extraordinaire et un peu cher.