Note fondée sur 40 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2022 par Jelena, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas, we enjoyed having you as a guest! We would like to see you again! Best regards, BGold team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2019 sur Expedia
Grande chambre, confortable et moderne. Bon petit-déjeuner. Personnel arrangeant lors de notre arrivée tardive (nous avions prévenu). Parking gratuit et facile aux alentours. L'hôtel est à 30 min à pied du centre. Un bon séjour !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par B Gold team, Gestion de l’hôtel
Dear guests, Thank you for your lovely comment. We appreciate your feedback. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2019 sur Expedia
Super hôtel Personnel professionnel, agréable, souriant
4 sur 5
par un voyageur de menton

Publié le 26 sept. 2018 sur Expedia
Etablissement situé à 20 minutes à pied du centre historique, très bien desservi en bus de ligne. Une clientèle plutôt anglophone mais qui peut aussi intéresser la clientèle francophone car à l'accueil se trouve un institut développement différentes activités, beauté, massage, clinique dentaire etc...A l'étage il y a quelques chambres spacieuses, propres avec un beau design. Le seul petit bémol. La salle du breakfast qui se trouve sur le même palier, petite et un peu bruyante pour les voyageurs qui dorment encore.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2018 par B gold team, Gestion de l’hôtel
Thank You , We appreciate Your comment and loved to have You with us.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Anmeldelse B Gold Luxury Rooms

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Rom av god kvalitet for pris. Roomservice hver dag med nye håndduker, såpe, Sjampo osv. Frokosten er ikke for å skryte av men den er grei for meg som reiste alene. Frokosten ble ofte tom hvis du ikke var der innen første time, samt utvalget var ikke så stort. Lite bråk i området og aircondition som fungerte bra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Maja, Gestion de l’hôtel
Dear Odeen,Thank you for your feedback and for highlighting the positive aspects of your stay. We are pleased to know that you found these elements to your satisfaction.We apologize that the breakfast did not fully meet your expectations, especially regarding the variety and availability. We'll work on ensuring that our breakfast offerings are more consistent throughout the serving period.Thank you for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an improved experience.Warm regards,BGold team
2 sur 5
par un voyageur

Skip it

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Room was spartan. Issue was mainly with the food of the breakfast buffet: just plain bad. Coffee was not drinkable. And the dinner buffet we paid for we couldn’t even order tap water? Crazy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Maja, Gestion de l’hôtel
Dear Clifon,Thank you for your feedback. We would like to clarify that we do not offer a dinner buffet at our property, and we are truly sorry if you had a disappointing experience at a restaurant outside of our accommodation.We also regret that the breakfast did not meet your expectations. We understand the importance of offering a variety of options and will be working to improve our selection to provide a better experience for our guests.Please rest assured that we are addressing these concerns as part of our continuous efforts to enhance our facilities. Your feedback is invaluable in helping us make the necessary improvements.Thank you once again for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to offer you a more enjoyable stay in the future.Best regards,BGold Team
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Nice room .....shame about the breakfast.....

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Very nice room with a good sized well apointed bathroom approx 20 mins walk from the main town or the nearest beach. The only dissapointing thing was the breakfast. Coffee bar next door with a bakery and local market also very close.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Maja, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, We’re sorry to hear that the breakfast did not meet your expectations. We recognize the importance of providing a diverse selection, and we are actively working on enhancing our offerings to ensure a better experience for all our guests.Rest assured, we take your feedback seriously, and it will be factored into our ongoing efforts to improve our services and facilities.Thank you once again for sharing your thoughts with us. We look forward to the chance to welcome you back and provide you with a more enjoyable stay in the future.Best regards,BGold Team