Note fondée sur 225 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Très bon emplacement, chambres très propres et agréables
ATTENTION cependant, car ma femme eu un gros problème avec ses yeux suite à l'utilisation de leur "Après-shampoing" conditionner. Je n'invente pas le produit était sans doute défectueux et a été très nocif. Elle eu les yeux embués pendant plus de 2 jours et à la reception on nous a juste donné l'adresse des urgences......
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2024 par Inna, Gestion de l’hôtel
Dear Elie,Thank You for Your feedback.We are really bad suprised with Your comment of shampoo.All our shampoos are ordered from a company that sells hotel products to all Croatia.They are hygienic packed and we have never had this situation so I need to ask are You sure that is was because of shampoo?Maybe is some kind of allergy but we do not think shampoo alergy because all products are tested and originally packed for guests.We are sad about this situation.Thank You for Your opinion.Kind regardsGV Team
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Hotel is ok and clean but very basic amenities. Room is a little bit outdated. Bed sheets very thin. Shower water goes hot & cold randomly. Location is grey and walking distance from the Old town (less than 5 minutes).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Inna, Gestion de l’hôtel
Dear Heloise,Thank You for Your feedback.We are renovating every year at the end of season and putting some changes.Actually now interior seemed to be likely to most of guest so we are keeping it. Thank You for suggestions.We will think about it.Appreciate Your opinion.Kind RegardsGV Team
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
De passage en direction du montenegro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Nora and Inna, Gestion de l’hôtel
Dear Houaria,Thank You for Your feedback.Kind Regards from Split :-)GV Team
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Chambre correcte mais évitez le petit déjeuner
Il y a aucun choix vraiment ridicule
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Inna, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank You for Your feedback.Our breakfast is very popular among the guests. In summer season there is alway one guest more who wants place in breakfast room.Rich and tasty continental breakfast includes eggs, cheese, ham, seasonal salad, pastry, jam, yogurt, cereal, juice, coffee.We are sorry if You maybe wanted something different and did not mention.We appreciate Your opinion.Kind Regards :-)GV Team
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Le petit déjeuner est complètement horrible, les chambres bruyantes ( mal insonorisés) et mal entretenues ! La seule serviette que nous avions était troué!
Bref c’est un 2/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2024 par Inna, Gestion de l’hôtel
Dear Francois,Thank You for sharin Your opinion with us. We appreciate it.Our breakfast is rich and tasty continental breakfast that includes eggs, cheese, ham, seasonal salad, pastry, jam, yogurt, cereal, juice, coffee, and more.We are sorry that You have not been sattisfied. If You did not like it or prefer something different,You could request that to our reception staff.During the summer season we are fully booked so it is immposible to avoid crowd and rush in the hotel.Every day our laundry brings us fresh and clean towels and if they are damaged we throw them, so actually this is first time that guests complain about it.We are really sorry and apologize if that happen by accident but we would like that You told us that so we can replace it althoug daily cleaning is beeing done every day.Kind Regards,GV Team
par un voyageur
Split en été
Publié le 19 août 2023 sur HotelsChambre avec déco originale, très spacieuse et belle vue sur le port
Bien placé et super rooftop
par un voyageur
Tres bien mais pas de chaines TV internationales
Publié le 17 avr. 2023 sur HotelsTres bon emplacement mais difficile a trouver l'entree de l'hotel.
Les chambres sont tres bien equipees.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2022 par Galeria Valeria team, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,Thank you for your feedback, it means a lot to us.All the best
par un voyageur
Publié le 21 août 2022 sur Expedia
Pas tout le temps quelqu’un a l’accueil, on devait pouvoir avoir du fromage et du vin sur le roof top mais en fait impossible, service un peu « léger » même si personnel serviable. Et aucune offre de surclassement proposée
par un voyageur
Publié le 17 août 2022 sur Expedia