Note fondée sur 512 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Accueil de l'hôtel toujours très chaleureux et disponible. Petit-déjeuner vraiment varié et délicieux. Spa : sol très glissant. Partie piscine très bruyante même quand les jets ne sont pas en action. Le jacuzzi était hors service quand nous y avons été. Massages : mon compagnon a demandé un deep tissus en indiquant sur la fiche d'insister sur le genou et les jambes. Or la masseuse a insisté sur le dos. J'ai demandé un massage relaxant, étant enceinte. On m'a vendu un soin plus cher. J'ai expliqué que je voulais vraiment me détendre, on m'a dit que oui, ce soin allait me détendre. Or j'étais couchée dans un sachet plastique inconfortable pour le soin. J'ai du me lever pour prendre 2 douches pendant le soin, donc rien de relaxant. Il faisait froid dans la cabine,la clim était allumée. Le soin était bâclé. J'ai payé le soin entier alors qu'elle a écourté le soin sous prétexte que j'étais enceinte. Je suis sortie vraiment déçue car mon objectif annoncé de détente n'a pas été respecté. Meme pas un geste commercial. La chambre : literie très confortable et chambre spacieuse. Le personnel de chambre était très gentil et soigneux. Seul un ascenseur sur les 2 fonctionnait. On devait attendre très longtemps pour avoir l'ascenseur. Clim très forte partout, on avait froid quand on se déplaçait. La réservation de la navette pour l'aéroport à été oubliée mais le réceptionniste très réactif a tout de suite appelé un taxi à 5h du matin, qui était là en 10mn. Petit déjeuner decevant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Celine,Thank you for sharing your detailed feedback with us. We appreciate your positive remarks about our welcoming staff, comfortable rooms, and attentive housekeeping. However, we are truly sorry that your experience at our spa and certain services did not meet your expectations.Regarding the spa treatments, we make sure to explain each treatment thoroughly beforehand, so guests know what to expect. We believe there may have been a misunderstanding, possibly due to a language barrier, which unfortunately led to your dissatisfaction. We regret that this affected your experience, particularly when your goal was to relax.Your feedback is incredibly valuable to us, and we will use it to improve our services. We sincerely hope that, despite these challenges, you will consider giving us another opportunity to welcome you in the future.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Magali, thank you for choosing Marvie Hotel and Health for your stay and taking the time to leave your review. If you are planning your next trip to Split, we would be very happy to welcome you again.
5 sur 5
par un voyageur

Très bien. Moderne. Piscines extérieur et intérieu

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,thank you for staying with us and for the perfect score. Hope to host you again soon. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
Bonne surprise d'être upgradé à notre arrivée dans une chambre avec vue mer ! Restaurant et Spa/Sauna/Hammam très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that you enjoyed your upgraded room with a stunning sea view. It's wonderful to know that the restaurant and Spa/Sauna/Hammam added to your stay, providing you with a great experience. We aim to provide our guests with memorable moments, and we're glad we could exceed your expectations. We look forward to welcoming you back for more enjoyable experiences in the future!Kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2023 sur Expedia
Nice, clean and modern hotel I recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Guest Relation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Hotels
Nice place nice location but way too expensive for what they offer. When I check in they told me they would wave the parking fees but i had to pay them when i check out. They call their room superior when its 2 single bed no balcony. Rooftop way too crawded and not design properly i would go back just too expensive for what you get
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Guest Relation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,Thank you for sharing your experience at Marvie Hotel & Health. We're glad you appreciated our location. We apologize for any misunderstanding regarding parking fees. We'll use your feedback to enhance our communication. Your insights on room layout and rooftop area are noted. We constantly review our rates to ensure competitive pricing. Your comments help us improve. If you decide to stay again, feel free to reach out with any preferences.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur de BAIE-MAHAULT

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
L’emplacement :Possibilité d aller à pied à la plage et à la vieille ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joëlle,Thank you for choosing Marvie Hotel & Health for your stay and for your review. We are glad you had a nice time with us and we hope to have the opportunity to host you again!Kind regards, Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2021 sur Hotels
the hotel is really nice and staff are friendly near beach and accessible to all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2021 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Thank you for rating us with a perfect score. It would be our pleasure to have the opportunity to welcome you again. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2021 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anne-Laure, Thank you for rating us with a perfect score. We hope to have the opportunity to welcome you again. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2020 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mamadou, Thank you for rating us. We hope to have the opportunity to welcome you again. Best regards,