Note fondée sur 877 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par OTS team, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, we truly appreciate your feedback as it not only motivates our team to strive for the best guest experience but also helps us to identify areas for improvement. It was our pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future for another memorable stay. Should you have any additional comments or concerns, please do not hesitate to contact us directly. Our team is always at your disposal, ready to listen to your needs and address any further questions you may have. Warm regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split
par un voyageur
avoid is possible!!
Publié le 9 avr. 2024 sur Hotelsabsolument pas au niveau d'un 5 étoiles. en travaux toute la journée. vue détestable sur un bâtiment abandonné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par RadissonBluSplit, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jean Francois,We are saddened to learn that we did not meet your expectations during your recent stay and we apologize for any inconvenience you experienced. We regret that you did not feel comfortable communicating the issues you encountered with any of our colleagues during your stay. If you did attempt to do so, please let us know so that we can address this oversight with our team. It is our standard practice to address and resolve any issues our guests may have to enhance their experience.Regarding the concerns you raised, unfortunately, we are unable to influence the aesthetics or noise from construction work on neighbouring properties. However, we strive to provide our guests with every available solution within the limits of our hotel, including alternative accommodations if necessary.Please do not hesitate to reach out to us directly to discuss this matter further or to address any other concerns you may have. We would like to extend our sincerest apologies and explore any potential resolutions.At your service, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
Tout s’est bien passé hormis le fait d’avoir été déçu par l’environnement de l’hôtel assez laid. Accès sur la plage difficile et compliqué si on a pas 30 ans !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par RadissonBluSplit, Gestion de l’hôtel
Dear jean-pascal,Thank you for your feedback and for choosing our hotel. We appreciate your rating and we're here to ensure our guests have the best possible experience.Regarding the location and views, we understand that individual preferences can vary. While we can't control the surroundings outside our property, we do our best to create a comfortable and pleasant atmosphere within the hotel. We hope that despite some unsightly views, you were still able to enjoy your time with us.We understand that beach access may have been complicated at times, and we will explore options to make it more convenient for our guests.Once again, thank you for taking the time to provide us with your insights. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, offering you an improved and more enjoyable stay.Warm regards,The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Nous venons de séjourner dans cet hôtel pour une nuit lors de notre voyage en Croatie. Heureusement notre halte était de court terme. L'hôtel est plus qu'ordinaire et situé dans un cartier où tout est abandonné et il n'y a rien près. La vue de la terrasse est sur un gros bâtiment abandonné et plein de graffitis. Déjeuner bien ordinaire. Le pire était l'état de la chambre! La propreté était déficiente, mais surtout de la moisissure partout. La pire douche que j'ai vu dans tous mes voyages! Moisissures, moisissures et linge de toilette sale avec des taches de moisissures également. Dégoûtant et vraiment pas de niveau pour un hôtel même ordinaire quand celui-ci se dit un hôtel de luxe. Pour le prix demandé en plus, vous devriez absolument éviter!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par RadissonBluSplit, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Martin, thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We understand the importance of providing a comfortable and pleasant stay for all our guests, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. Regarding the location of our hotel, we are proud to be situated near the beach and well connected to top tourist locations in town. Whether you wish to take a shuttle bus to the old town or book a taxi in front of our hotel, our friendly colleagues are more than happy to assist you with organizing your day.Your feedback about the lunch and the overall condition of the room is valuable to us, as it helps us identify areas for improvement. We continuously work on enhancing the quality of our services, and your input will be instrumental in this process.We apologize for any inconvenience caused during your stay, and we regret that we did not meet your expectations. We take great pride in providing a positive guest experience, and if you should reconsider giving us another chance in the future, please do not hesitate to contact us directly. We will ensure a more enjoyable and memorable stay.Thank you for bringing these matters to our attention, and we wish you the best in your future travels.Sincerely,Radisson Blu Resort & Spa Team, Split
par un voyageur
hotel correct
Publié le 25 juill. 2023 sur HotelsHôtel situé dans une zone avec beaucoup d'habitations, un immeuble désaffecté est d'ailleurs bloque la vue, gros bémol est le nombre de marches pour se rendre sur la plage, et la piscine est un peut petite pour le nombre e chambres. Petit déjeuner copieux et très bon, sur une terrasse au soleil très agréable, le personnel est très disponible, parle un anglais parfait et très souriant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par OTS team, Gestion de l’hôtel
Hello Yael, Thank you for your valuable feedback. While we are glad to read that you are satisfied with our staff and breakfast, we are sorry to hear that we did not fully meet your expectations. We aim to provide the highest quality service and hospitality and we sincerely hope that we will get the opportunity to redeem ourselves in the future and that we will have a chance to welcome you back at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. All the best, Radisson Blu Resort & Spa, Split team
par un voyageur
Publié le 17 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2022 par a, Gestion de l’hôtel
Hello Annaik,Thank you for your short and nice comment about your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split.I am glad that you enjoyed your time with us, and we hope to welcome you back soon!All the best,Jesper VilsoeGeneral Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par a, Gestion de l’hôtel
Hello Nathalie,
Thank you for your short and nice comment about your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split.
I am glad that you enjoyed your time with us, and we hope to welcome you back soon!
All the best,
Jesper Vilsoe
General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2022 sur Expedia
Très bon séjour dans l’ensemble
Très bonne literie et c’était très calme pas de bruit
Le seul bémol c’est que la chambre est un peu petite mais cela est dû au fait que nous étions 3.
Encore merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par a, Gestion de l’hôtel
Hello Solange,
Thank you for your valued feedback.
I was happy to read that you enjoyed your time with us to the fullest.
We are looking forward to welcoming you again!
Yours Radisson Blu Resort & Spa, Split team
par un voyageur de MONCEL-LES-LUNEVILLE
Publié le 13 sept. 2021 sur Expedia
Hôtel idéalement situé, chambre confortable, vue magnifique sur l'Adriatique. Piscine relaxante et personnel impeccable. Resto excellent, tout comme le petit déjeuner ! A recommander pour une visite de Split loin de la foule...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2021 par Jesper Vilsoe, Gestion de l’hôtel
Hello Florent,
Thank you for your valued feedback.
I was glad to read that you enjoyed your time with us.
We are looking forward to welcoming you again.
All the best,
Jesper Vilsoe
General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2021 sur Hotels