Note fondée sur 77 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bon hôtel à Split
Publié le 21 avr. 2023 sur HotelsBon hôtel agréable, confortable avec personnel accueillant, petit déjeuner buffet varié et de qualité. À 4 minutes de marche du terminus de la ligne de bus 37 qui dessert l'aéroport et à une petite quinzaine de minutes de la vieille ville. Si vous aimez foot, à une quinzaine de minutes de marche du stade de Hadjuk Split. Vraiment très bien. Attention, pas d'ascenseur pour les personnes à mobilité réduite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2023 par Skaline team, Gestion de l’hôtel
Dear Regis, we are always happy to hear from our guests, so thank you for writing this review. We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay. Unfortunately, there is no elevator, but we are located on the first floor and our staff is always more than happy to help our guests with luggage. In addition, we are glad that you enjoyed Split's football stadium Poljud and that you went sightseeing. Thank you for choosing us for your stay and we hope to have you back with us at Split again soon!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2022 sur Expedia
The staff was very thoughtful and helpful and also very friendly! Angela and Ivana will take their time to help you find what you are looking for and to give you great advices! The breakfast was amazing with a lot of varieties. The room was great with a very modern design and it was very clean. The hotel is very close to the old city and going there by walk from the hotel was very easy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par Skaline Luxury rooms Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Gabriel,
thank you once again for staying with us. It brings smiles to all team members' faces while reading your kind review. We are happy we made your stay memorable. Hope to have you with us again in the future. Kindest regards, Skaline Luxury rooms Guest Relations
par un voyageur
Séjour Milan
Publié le 14 août 2021 sur HotelsAcceuil et services excellents 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2021 par Skaline Luxury rooms Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valérie,
thank you for your time and for writing your review, we are happy to see you enjoyed our services.
Hope to have you with us again!
par un voyageur
Publié le 15 août 2019 sur Expedia
Hôtel très propre les chambres sont top le petit déjeuner est bien garni mais le point le plus positif c est le PERSONNEL ils sont d’une gentillesse rare très accueillant et à l écoute de chacun très bel expérience dans cet hôtel je n oublierai pas le sourire de chacun
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par Skaline Luxury rooms Guests Relations, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for writing this nice comment about our staff and our clean rooms.
It makes us so happy to read you felt appreciated. Looking forward to having you as our guests again in the future!
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2019 sur Hotels
Dès notre arrivée nous étions étonné par l’accueil
Les personnes sont très sympas
le séjour est très agréable ce qu’il faut pour séjourner en luxe à petit prix
en plus petit déjeuner complet rien ne manque
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Skaline Luxury rooms Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Amine and Mariem,
Thank you for your kind word of praise for our work and services.
It was a pleasure to have you as our guests, we wish you all the best in the future for you and your family. Hope to see you again,
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Skaline Team, Gestion de l’hôtel
Dear Simranjit,thank You for the great review.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Skaline Team, Gestion de l’hôtel
Dear Erkki,thank You for the review.
par un voyageur de Rotterdam
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
The area is not the most pretty. It is not unsafe, but there are many trash containers that smell really bad, and the entrance to the hotel is in the middle of a passage way that is barely signaled.
The rooms are in the first floor, but you can only reach them through stairs. No elevator available. We didn't mind this, but it should be clearly indicated when booking the rooms. The rooms are very nice, good space, and a balcony/terrace very useful to sit in the night.
Very friendly staff. Breakfast with limited options (e.g., no scrambled eggs?)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Ivana, Gestion de l’hôtel
Dear Hector, Thank you for taking the time to comment on your stay. We are happy to see you enjoyed summer nights on the room balcony and found our staff friendly! When it comes to brekfast, we do offer scrambled eggs and omelettes. To avoid food colling, eggs are prepared individualy for each guest that asks our cook for it. I am sorry if we were not clear when explaining this upon your check-in. When booking the room and checking ''property amenties'', you can spot ''no elevator'' in the accessibility section. Finally, agree that the town of Split could take a better care of the cleanliness of the areas outside of centre and are in touch with communal servicies in order to ensure a better experience for tourists. Thank you once again for your time. You are welcome to visit us again. Best regards, Skaline Team
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Skaline Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jan,thank You for the excellent review.Should You and Your friends visit Split again, it would be our pleasure to host You again
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels