Note fondée sur 10 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Old mom and pop place. Take your gun.
par un voyageur
Not a pleasant stay
Publié le 29 juin 2024 sur HotelsThe room is very dated, but that is not the worst part. It smelled bad, perhaps from smokers or pets or both. The bed sheets had white particles and dust, suggesting that it was not cleaned or replaced after the previous guest left. To some extent, it is on me. I should have read the reviews more carefully before booking this place.
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Cedar Village Motel and RV, Gestion de l’hôtel
Dear Raul,Thanks for your patronage and kind words,not to mention patience.Stop by any time!Happy Trails to you,Cedar Village Motel
par un voyageur
Publié le 14 juin 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2020 par chris, Gestion de l’hôtel
thanks for the review
par un voyageur
Publié le 12 juin 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2020 par chris, Gestion de l’hôtel
thanks for the review
par un voyageur
Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par manager, Gestion de l’hôtel
thank you for your review
par un voyageur de Nelson, BC
Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
We liked the property and its closeness to the airport. The TV was first rate. Only we found the unit rather cold, though we ran the fan all night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2020 par chris, Gestion de l’hôtel
Thank-you for the review, hope you will visit us again!
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your patronage and great review. Can't wait to accommodate your next stay.
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2019 sur Expedia
Gary had to get a different motel because he got in late and no one answered the door when he arrived at the motel!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2019 par manager, Gestion de l’hôtel
The phone number was on the door for him to call, he didn't call, but we did upgrade his next night to a better room at a cheaper price! and he stayed for his second night.