Note fondée sur 518 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de LÉVIS
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Good !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Pierre,Thank you for your review. We wish you safe travels and hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
À l’arrivée dans l’hôtel, l’enregistrement s’est fait assez vite sans problème. Hôtel calme malgré une bonne disposition au niveau de la route. Les restaurants sont à côté très pratique pour sortir sans prendre la voiture. Le petit déjeuner mentionné sur la feuille indiquait petit déjeuner léger. Cependant, nous avons été agréablement, surpris un petit déjeuner certes, pris en chambre mais assez copieux, qu’on vous donne à la réception comprenant un jus de fruit, deux gâteaux, un yaourt, un fruit, un sandwich omelette bacon et du thé ou du café que vous prenez à la réception le matin en allant le demander chambre spacieuse bien équipée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Corine,Thak you for taking your time to leave us a review. Our goal is to provide our guests with a great stay and it appears we hit our target. We wish you safe travels.
par un voyageur
Publié le 20 août 2023 sur Expedia
OK
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hello MichelThank you for taking your time to leave us a review. Our goal is to provide our guests with a great stay, it looks like we hit our mark. Safe travels and we hope to see you again.
par un voyageur
Petit déjeuner n’en ai pas un
Publié le 11 juin 2022 sur HotelsLa chambre était sympa mais le petit déjeuné qui était compris dans le prix était à se moquer du client. Un jus d’orange 16cl et un petit pain rond fourré au fromage qu’on nous a donner à emporter ... autant ne rien donner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2022 par M, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate our hospitality standards. It is extremely pleasing to know that your recent stay with us was satisfactory. We really value feedback from guests as they help us in bettering our hospitality services. We would like to apologize for the breakfast you felt was inadequate. Regardless, on behalf of our entire staff please accept our sincere apologies for we failed to exceed your expectations. Having said that, we earnestly ask for another chance to host you better.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
It was clean but a bit run down.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Donovan,Thank you for taking your time to leave us a review. We wish you safe travels.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Jennifer,Thank you for taking your time to leave us a review. Our goal is to provide our guests with a great stay and it seems we hit our mark. We wish you safe travels and hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hi Oscar,Thank you for taking your time to leave us a 5 star rating! Our goal is to provide our guests with a great stay. We wish you safe travels and hope to see you in the future.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Their Grab and Go Breakfast was terrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hi Kenneth,Thank you for taking your time to leave us a review. Our goal is to provide our guests with a great stay. We do our best to provide a grab and go breakfast with several items in our bags, a yogurt, juice muffin, fruit, cereal bar and Jimmy Dean breakfast sandwich. We wish you safe travels.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
We got this property because of the location, low price and the fact that it had a pool. Although the pool was running, the door to it was locked and the staff said there was a licensing problem. Having a working pool would have made our stay much better!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hi Amy,I am sorry for any confusion there has been, I attempted to look up your reservation so I could call you but I only had We wish you safe travels.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Funny “coverup” smell.
Air conditioner sounded like a jet engine ready to take off after it was on for half hour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Tina M, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Rosemary,Thank you for taking your time to leave us a review. We wish you safe travels.