Note fondée sur 1 033 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 juin 2023 sur Expedia
It was ok.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par mgr, Gestion de l’hôtel
Please call the hotel and let us know what could have improved your stay.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Nice room, clean over all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par mgr, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and the great review. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Great property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par mgr, Gestion de l’hôtel
Excellent, glad to hear it. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par mgr, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par mgr, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review, we appreciate the 10/10.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par mgr, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. We appreciate you choosing to stay with us.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Easy to find location, lots of places to grab food close by. We had an issue in the first room and staff was very friendly and helpful and moved us right away. Pool and hot tub worked well during our stay and maintenance was there in the morning working. Only issue was with the Denny’s vouchers for breakfast ending by 10am. We went right at 10 and they wouldn’t accept ours, just go early.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par mgr, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. We're glad to hear that you found our location convenient and that our staff was able to assist you promptly with the room issue. It's great to know you enjoyed the pool and hot tub as well. We apologize for the inconvenience regarding the Denny’s vouchers and their early expiration. We hope to welcome you back for another pleasant stay!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Had to wait several hours for check-in because of our early arrival. During the night a nearby tenant was very loud and kept us awake for about 2 hours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par mgr, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your check-in and the disturbance from nearby guests. Your comfort is important to us, and we appreciate you bringing these issues to our attention. We hope to provide you with a better experience on your next visit.