Note fondée sur 872 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2022 par Davenport Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to see you again at the Davenport Hotel!
3 sur 5
par un voyageur de Saint Roch de Richelieu

Publié le 3 avr. 2022 sur Expedia
One of the most beautiful hotels in North America. But don't go there if you want to sleep. Trains all night, by your window.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2022 par Davenport Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. Know that I have shared your feedback with our Engineering Leadership team to investigate further to see if anything can be done. We hope to see you again at the Davenport hotel! Thank you!
4 sur 5
par un voyageur de Martinsville

Publié le 3 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur de Martinsville

Publié le 14 sept. 2024
Nice property even though we weee put in a room with no window which it would have been nice to get a heads up before we got in our room. Everything else was very nice and very helpful and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,It's always a pleasure hearing from our guests. We're glad our friendly staff made you feel welcome, and we appreciate your feedback about the room. Please come see us again the next time you're in the area.
5 sur 5
par un voyageur de christiansted

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Good mattress but room had torn chair hand prints on head board. Various broken things.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Juana,Thank you for your feedback. Although we are pleased you enjoyed our comfortable beds, please accept our apologies for the other concerns you mentioned. Rest assured, our team will review your comments and correct any issues with our accommodations accordingly to ensure your next visit is better. Again, thank you for sharing your thoughts, and we hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Really like the room and property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dave, Thank you for your perfect review! We're thrilled to hear you had a wonderful experience with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back to The Historic Davenport, Autograph Collection soon for another comfortable stay!